حوادث

ریزش آوار بر سر۲کارگر بر میدان هروی/ادامه جستجو برای یافتن دومین محبوسی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان تهران از سقوط یک بقایای ساختمان در حال ساخت بر روی دو کارگر خبر داد.

سید جلال ملکی در مصاحبه با سلام آنلاین ، وی در این رابطه اظهار داشت: حادثه تصادف ساعت 10:34 صبح به سامانه 125 گزارش شد و پس از آن ستاد آتش نشانان را از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام كرد. در میدان هروی ، جاده زابتی.

وی گفت: پس از حضور آتش نشانان در صحنه ، این حادثه در یک پروژه ساختمانی در دست ساخت رخ داده است ، در حالی که دو کارگر در عمق حدود 6 متر با پای پیاده در حال حفاری بودند. دیوارهای کف در این مکان به طور ناگهانی مساحتی در حدود 50 متر مربع برای دو کارگر پوشانده است.

ملکی گفت: یکی از کارگران در زیر آوار گرفتار شده است و فقط سر و گردن او زیر آوار است. وی بعداً از زیر آوار نجات یافت و برای مداوا در بیمارستان در محل حادثه به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران اضافه كرد: “طبق گفته سایر افراد حاضر در صحنه ، كارگر دیگری نیز در زیر آوار گرفتار شده و تلاش ها برای یافتن كارگران در زیر آوار در حال انجام است.”

پیمان صابریان ، مدیر مرکز فوریت های پزشکی تهران نیز به سلام آنلاین گفت: “در پی اعلام این حادثه ، پرسنل اورژانس وارد صحنه شدند و یکی از مصدومان به بیمارستان شهدا در تجریش منتقل شد. یک دستگاه آمبولانس با یک آمبولانس نیز در صحنه مستقر شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا