ریاست «صادقعلی عظیمی» و «سعید گل فیروزی» یا ابقای مشروط «عبدالرضا فاضل»

ریاست «صادقعلی عظیمی» و «سعید گل فیروزی» یا ابقای مشروط «عبدالرضا فاضل»

سلام آنلاین/ گلستان شهردار گلستان پس از انتشار اطلاعاتی در فضای مجازی مبنی بر انتصاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، نظرات خود را به صراحت بیان کرد و این تصمیم را حق مشروع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست.

تقریبا عصر پنجشنبه بود که مطلبی با عنوان دخالت استاندار در انتصاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و سوء استفاده از هدایت در رسانه های داخلی و برخی گروه ها و تلگرام منتشر شد.گزینه های غیر دانشگاهی، مقاله ای که بر یکی از دو گزینه پیشنهادی اصرار دارد دکتر سعید گل فیروزی به دلیل کمبود دانشکده مخالف قوانین مربوطه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

از این رو استاندار گلستان با انتشار مطلبی مستقیما به این شایعه پاسخ داد و به صراحت دیدگاه خود را نسبت به سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد که جالب و خواندنی است:

متن مقاله دکتر علی محمد زنگنه به عنوان شهردار گلستان که توسط روابط عمومی استانداری منتشر شده است به شرح زیر است:

ابتدا پس از بررسی و تاکید بر گزینه های بومی و تلفیق حداکثری لیست های پیشنهادی از سوی مراجع مختلف، اولویت آقایان دکتر عظیمی و دکتر گل فیروزی به وزیر محترم معرفی گردید. . .

نکته 2: انتصاب اعضای غیر دانشگاهی غیرقانونی نیست.

سوم تبدیل وضعیت استخدامی گل فیروزی به تحصیلی و جذب دانشکده با توجه به سوابق تحصیلی و مدیریت و کسب امتیازاتی که در حیطه اختیارات وزیر محترم است نه خلاف قانون.

علی ایحال بلند اعلام می کنم یکی از دو گزینه انتخاب شده و یا اینکه فاضل ابقا شده و تیم مدیریتی وی ترمیم شده است که البته مسئولیت آن بر عهده وزیر بهداشت است. موافقم و حمایت لازم را خواهم داشت.

از سوی دیگر استاندار گلستان به صراحت از معرفی دو نامزد به درخواست یکی از نمایندگان ارشد دولت برای تصدی پست ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان و همچنین حفظ شرایط دکتری خبر داده است. فاسکال. مسائل صادقانه و واضح پیچیدگی ها و پیچیدگی های اینترنت را حل می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا