اجتماعی

رگبار ‌پراکنده در شمال استان تهران/ تداوم هوای قابل قبول در ‌پایتخت

رعد و برق و رعد و برق پراکنده در شمال استان تهران و از سرگیری کیفیت قابل قبول هوا در پایتخت امروز (21 مرداد) پیش بینی می شود.

به گزارش سلام آنلاین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران ، هوای تهران در چهار روز آینده قسمتی ابری و در چند ساعت آینده همراه با وزش باد و در ارتفاعات بعد از ظهر با افزایش ابر خواهد بود.همچنین تا روز سه شنبه (23 شهریور) در بخشهایی از استانهای شمالی از بعد از ظهر تا شب

بر اساس پیش بینی شرکت پایش کیفیت هوای تهران صبح امروز (21 مرداد) ، کیفیت هوا در مناطق پرتردد به دلیل افزایش زمان تردد در مناطق ناسالم برای گروه های حساس خواهد بود.صبح و عدم تهویه موثر.

جو آرام در طول روز همچنین آلودگی ، وجود عوامل کافی برای تولید “ازن” را تعیین می کند. ادامه این شرایط جوی تا عصر ، همراه با افزایش ترافیک ، غلظت ذرات معلق را افزایش می دهد و شرایط نامساعد برای گروه های حساس در برخی مناطق شلوغ غیرقابل پیش بینی خواهد بود.

با افزایش سرعت باد تا فردا صبح (1 سپتامبر) ، پراکندگی آلودگی تا حدودی تسهیل می شود ، اما با افزایش ترافیک صبح ، تجمع ذرات معلق افزایش می یابد و کیفیت هوا در مناطق شلوغ کاهش می یابد. کاهش سرعت باد در طول روز باعث پراکندگی سموم می شود.

با افزایش بی ثباتی جوی و افزایش سرعت باد تا پایان فردا (2 سپتامبر) ، غلظت ذرات معلق کاهش می یابد و کیفیت هوا قابل قبول در اکثر مناطق ایجاد می شود.

به گزارش سلام آنلاین ، شاخص آلودگی هوای پایتخت در 24 ساعت گذشته “ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون” با میانگین 75 است و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبولی قرار دارد. آلودگی شاخص فعلی “ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون” با میانگین 85 و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا