اجتماعی

رکورد ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی واکسن شکسته شد

مرکز مدیریت آمار و مدیریت فناوری اطلاعات وزارت بهداشت اعلام کرده است که سوابق ثبت شده در سیستم زمان بندی واکسیناسیون خراب شده است.

به گزارش سلام آنلاین مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در بیانیه ای اعلام کرد: «از پنجشنبه شب ، هنگامی که سیستم salamat.gov.ir برای دانشجویان سراسر کشور تا ساعت 14:30 بعد از ظهر جمعه (شهریور) باز است. 10) بیش از 500000 نفر ثبت نام کردند و بلافاصله نوبت خود را دریافت کردند.

به گفته مرکز مدیریت آمار وزارت بهداشت ، رکورد قبلی 130،000 ثبت نام در روز بود. ظرفیت تعیین شده در بسیاری از شهرها اکنون پر شده است. ما در حال هماهنگی با دانشگاه پزشکی برای افزایش ظرفیت ثبت نام هستیم. با توجه به میزان واکسن وارد شده به کشور ، مشکلی برای همه دانش آموزانی که در روزهای آینده مجبور به نوبت هستند وجود نخواهد داشت.

به گزارش وبدا ، در این بیانیه آمده است: “ما از همه عزیزانی که هنوز در اخذ نوبت واکسیناسیون موفق نشده اند می خواهیم که حتماً ثبت نام کرده و مجدداً در عرض دو تا سه روز وقت بگیرند. روز بعد و بدون واکسیناسیون بازگردند. قرار ملاقات یا پاره وقت از مکانهای جداگانه واکسیناسیون خودداری کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا