اجتماعی

رونمایی از دارویی برای مقابله با کرونا

مازیح دانشوری ، مدیر بیمارستان گفت: ما راهکارهای مقابله با کرونا را ارائه می دهیم که می تواند نقش مهمی در کاهش مرگ و میر بیمار داشته باشد. یکی از داروهای مورد استفاده “آرژنین” (SRS) است و در معالجه بیماری عروق کرونا قلب بسیار مؤثر است.

به گزارش سلام آنلاین در ابتدای جلسه ویژه ، دکتر علی علیبار ولایتی گفت: برای بررسی نقش لاتکس (SPP) ، تلاش های زیادی برای دستیابی به درمان مناسب و مؤثر انجام شده است و در بیمارستان مسیح دانشوری توسط تلاش متخصصان و پزشکان بسیار زیاد است ، اقدامات ارزشمندی در زمینه تحقیقات انجام شده است. امیدواریم نتایج مثبت آنها در اسرع وقت در دسترس باشد و راهکارهای مقابله با کرونا را ارائه خواهیم داد که ممکن است در کاهش مرگ و میر بیمار نقش بسزایی داشته باشد.

وی افزود: “یكی از داروهای مورد استفاده” آرژینین “است كه در معالجه بیماری عروق كرونر بسیار مؤثر است و می توانیم از آن برای معالجه بیماری تا حدی استفاده كنیم كه مورد استفاده بسیاری از افراد باشد.” تصویب وزارت بهداشت و رعایت قوانین مربوطه. و ما در مقایسه با مورد قبلی حدوداً 5 برابر پیشرفت کرده ایم ، اگرچه این مطالعه باید در مقیاس بزرگ انجام شود تا با هماهنگی وزارت بهداشت طراحی و اجرا شود.

مدیرکل بازرس کل منطقه تهران ، دکتر علیرضا زالی ، از دکتر ولایتی بخاطر تلاشهای وی در مرکز مسیح دانشوری تشکر کرد و گفت: “از مهمترین و مناسب ترین رویداد در این بخش تشکر می کنم.” پزشک

وی تصریح کرد: استفاده صحیح و دقیق از داروها ، تجویزهای مناسب ، تحقیق در مورد تمام ابزارها و توانایی ها در مقابله با این بیماری و ارائه خدمات به بیماران در این مرکز قابل ستایش است.

در بخش دیگری از این نشست ، برخی از متخصصان و پزشکان اطلاعاتی در مورد دارو و تأثیرات آن ارائه دادند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا