فرهنگ و هنر

روزنامه‌های امروز نوید صلح می‌دهند

رسانه های امروز جهان نظاره گر جنگ روسیه با اوکراین و آتش بس دو ماهه در یمن هستند.

به گزارش سلام آنلاین، عناوین روزنامه جهان چهارشنبه 15 فروردین به نقل از آلبرت کوچویی به شرح زیر است:

ویرانی و کشتار در اوکراین

روزنامه امروز وعده صلح می دهد

روزنامه های آمریکایی شروع به ترس از روسیه کردند. نیویورک تایمز از ویرانی و کشتار در اوکراین گزارش می دهد. عنوان اول نیز با این ظاهر ترسناک همراه است. او از کشتار در اوکراین وحشت داشت. با نشانه هایی از افزایش، اروپا در حال بررسی تحریم های انرژی است. به گفته اوکراین، بوچا مقر بمب گذاری است. اما کرملین می گوید این یک سناریوی فریبنده برای اوکراین برای جلب توجه جهان است.
روزنامه های بریتانیایی نیز به طور متفاوتی به جنگ اوکراین نگاه می کنند. بانک جهانی هشدار داده است که جنگ اوکراین رشد اقتصادی و فقر را در آسیا خفه خواهد کرد.

قربانیان غربی

روزنامه امروز وعده صلح می دهد

روزنامه های اسپانیایی و همراه با آنها به چین نگاه می کنند. ال پایس گفت: چین روسیه را قربانی دیرینه غرب می داند. برای غرب در جنگ اوکراین و چین، ناظران خارجی باید اصول را رعایت می کردند. به عنوان ناظری که در این جنگ جانبداری نکرد. حزب کمونیست چین همچنین معتقد است که این کشور با روسیه که همچنان قربانی حمایت غرب است، رابطه دیرینه دارد.

وعده صلح

روزنامه امروز وعده صلح می دهد

دیگر روزنامه های انگلیسی به یمن نگاه می کنند. گاردین نوشت: آتش بس دو ماهه امیدها را برای گفتگوهای صلح افزایش می دهد. هانس گروندبرگ نماینده ویژه سازمان ملل گفت: «این آتش نشان وعده صلح برای شش سال جنگ را می دهد. آتش بس دو ماهه در یمن به نفتکش ها اجازه می دهد در بنادر این کشور پهلو بگیرند. برخی از کشتی ها هشتاد و هشت روز منتظر رسیدن بودند.

در حاشیه خبر امروز:

ورزش کنید و اضطراب را کاهش دهید

روزنامه امروز وعده صلح می دهد

نیویورک تایمز در مورد تحقیقات تحرک و روان درمانی می نویسد. جنیفر هانینز می‌گوید: یافته‌های علمی اخیر نشان می‌دهد که تحرک، به‌ویژه ورزش، تأثیر مفیدی بر مغز و روان انسان دارد و ورزش در کاهش اضطراب در انسان فوق‌العاده مؤثر است. همچنین در کاهش ترس و افسردگی افراد موثر هستند. این مطالعه بیان کرد که هر 30 دقیقه ورزش سه روز در هفته چنین تأثیری دارد. دوچرخه سواری، شنا، دویدن و سایر فعالیت های ورزشی چنین تاثیری دارند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا