فرهنگ و هنر

روایت عکاس ایرانی از نبرد با داعش

مستند «بهار ایرانی» در قسمت پایانی «به علاوه مستند» و با حضور حسن قائدی عکاس حاضر در مبارزه با داعش به روی آنتن می رود.

به گزارش سلام آنلاین، به نقل از روابط عمومی چهل و نهمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «به علاوه مستند»، با نمایش و نقد و بررسی مستند «چشم های ایران» به کارگردانی ساسان فلاح فر روی آنتن می رود.

مستند «چشم های ایران» از نگاه عکاسان جنگ در خط مقدم مبارزه با داعش متفاوت است و اتفاقاتی که در مبارزه با تکفیری ها افتاده از نگاه حسن ارائه می شود. قائدی، عکاس ایرانی.
حسن قائدی یکی از عکاسان کشورمان از همان روزهای ابتدایی تهاجمات داعش به عراق و سوریه به این مناطق سفر کرده است تا آنچه را که در خط مقدم نبرد اتفاق افتاده است، توصیف کند.

مستند «چشم های ایران» شامل شش سفر به سوریه و چهار سفر به عراق ساخته حسن قائدی از سال 1392 تا تقریباً پایان جنگ های سوریه و عراق است.
این مستند برای اولین بار در چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد و توانست جوایزی را از جشنواره دریافت کند. این مستند هم اکنون در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شبکه «به علاوه مستند» پخش می شود.

عکاس ایرانی نبرد با داعش را توصیف می کند

در این بخش پس از نمایش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور حسن قائدی عکاس و موضوع مستند «بهار ایرانی» و دکتر دکتر برگزار می شود. معماریان. این قسمت از برنامه سه شنبه 8 دی ساعت 19:45 از شبکه فایل پخش می شود و چهارشنبه 9 دی ساعت 8:30 صبح و جمعه 1 دی ساعت 15 بازپخش می شود.
«علاوه بر مستند» یک شبکه تلویزیونی مستند است که مستندهای داخلی و خارجی را به صورت نامحسوس از تلویزیون پخش می کند و بحث های کارشناسی درباره موضوع مستند ارائه می کند. این نمایش با اجرای امین قدمی به کارگردانی محسن کریمیان و تهیه کنندگی یاسر فریادرس با عوامل مختلف سه شنبه هر هفته ساعت 20 روی صحنه می رود.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا