علمی و پزشکی

رقابت ۱۵۲۷ رمان و مجموعه داستان در جایزه مهرگان ادب

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین ، اولین گزارش دبیرخانه جایزه مک گرگور که شامل تعداد آثار و سطح کار قضایی در دو بخش Mergen Adap و Megangan Alam است ، منتشر شد.

به گفته دبیرخانه جایزه مگان ، 1527 عنوان رمان و مجموعه از اولین چاپهای سالهای 1398 و 1399 به این رویداد فرهنگی رسید و تعداد کتابهای منتشر شده در بخش مگان عدن پدیدار شد.

دبیرخانه جایزه مرانگن همچنین گزارش داد که تعداد 165 عنوان کتاب علمی و محیطی که برای اولین بار در سال 1398 و 1399 منتشر شد به دبیرخانه رسید که نسبت به دوره قبل 15 درصد افزایش یافته است ، اما تعداد کتابهای مهگن علم تغییر نمی کند.

در مراسم اهدای جوایز مهگن علم ، 77 پرونده و اجرای سازمان غیردولتی محیط زیستی (در سال 1398 و 1399) نیز توسط داور قضاوت می شود. حضور و مشارکت این تعداد سازمان های غیردولتی نشان دهنده افزایش 25 درصدی تعداد سازمان های مستقل در طول جوایز مگان علم است.

داوری قسمت مگان آداپ در دو مرحله با حضور 12 داور و قسمت مهرگان علم با حضور هفت داور انجام شد.

جایزه مگان ادب در دور اول توسط Gobad Azara Inmani Pasasa Sudabe Soligi Arezo Chaddas و Karamizatame Me Apolazal Hossini قضاوت می شود.

جایزه مهگن علم توسط حسین زایی عبدالحسین وهبازادت محمد دیویس ضرغری گیلیچی پو محمد محمدرضا دهم برام ملامی و سی دی موژن چم داوری می شود.

علیرضا زرگر ، مدیر جوایز مهرگان ، با اشاره به تجربه انتخاب و معرفی بهترین “رمان زبان مادری” در بیستمین دوره جایزه ادبی مهرگان ، می گوید این کتاب ابتدا در این زمینه نوشته شده است ، نه فارسی. درباره فرهنگ ایرانی – زبان مادری نویسنده و سپس به فارسی ترجمه و توسط ناشران داخل ایران منتشر شده است. به منظور رعایت حقوق مالکیت معنوی نویسندگان ایرانی برای چنین آثاری ، امکان قضاوت و ارزیابی این کتابها در “بخش ویژه” مجسمه ها و جوایز “مهرگان آداپ” و مهیرین “ادبیات بومی” ایجاد می شود. ارائه خواهد شد.

مجموعه آثار معاصر و داوری های کتاب جوایز مجگان آداپ و مجگان علم در پاییز 1399 آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در این مدت ، جوایزی به برندگان مجسمه سازی مگان ، جوایز نقدی و پنل در 9 بخش مختلف اهدا می شود.

5757

دکمه بازگشت به بالا