اجتماعی

رقابت زنان خوشنویس در ولادت حضرت زهرا(س)

حوزه هنری استان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) مسابقه خوشنویسی ویژه بانوان را برگزار می کند.

به گزارش سلام آنلاین، به نقل از حوزه هنری، استان قزوین به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) برنامه «مشق مادر» را ویژه هنرمندان خوشنویس زن برگزار کرده است که از سوم آذرماه برگزار می شود. در مراکز هنری در هر استان در سراسر کشور.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این هنرمند خوشنویس زن روز جمعه 2 دی ماه از ساعت 15 الی 19 برای نوشتن خط و نشان لقب حضرت زهرا (س) در حوزه های هنری استان های کشور حضور می یابد. , ابیات و اشعار با موضوع زن و مادر ..

به گفته محمدرضا امامقلی، مدیر هنری قزوین، فقط آثاری که مستقیماً در زمان برگزاری رویداد خلق شده اند و برچسب مشخصات هنرمند که در پشت اثر چسبانده شده است، در بخش داوری جشنواره قرار می گیرد.

پس از جمع‌آوری حوزه هنری استان، آثار فوراً به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود و آثار و برچسب‌های بدون برچسب و آثار هنرمند پذیرفته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هنرمندان می توانند با آوردن ابزار به اندازه و تکنیکی که می خواهند آثار خود را خلق کنند، افزود: استفاده از رنگ های رنگی، کاغذ، نوع کاغذ و انتخاب خودکار و جوهر از گزینه های شرکت کنندگان در این مسابقه است. .

بر اساس ضوابط تعیین شده آثار دریافتی عودت داده نخواهد شد و شرکت در رویداد به معنای پذیرش قوانین جشنواره است.

آثار برتر مسابقه خوشنویسی بانوان کشور پس از ارزیابی در قالب اختتامیه ویژه برنامه «تمرین مادر» که 15 بهمن ماه در حوزه هنری قزوین برگزار می شود، ارائه می شود.

در مراسم اختتامیه «مشک مادر» به 15 هنرمند برتر 50 میلیون ریال و 100 هنرمند برگزیده 5 میلیون ریال وجه نقد دریافت می شود.

علاقه مندان می توانند به سایت www. به سایت Artqazvin.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا