ورزشی

رضایت گل‌محمدی از تیم مدیریتی پرسپولیس

تغییر مدیریت در پرسپولیس و انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه فاصله بین یحیی گل محمدی و مدیریت باشگاه وی را کاملاً بسته و اکنون رابطه خوبی بین مربی و مدیرعامل پرسپولیس وجود دارد.

گومومو ماتیدی پس از شروع کار خود ، با درخواست بهترین بازیکن ممکن برای سفر تیم به قطر و همچنین بازی های شهرستانی ، حضور همه بازیکنانی که برای حضور در مرحله نهایی به قطر سفر می کنند ، دستمزد این بازیکن را درخواست کرد. فینال لیگ قهرمانان اروپا به موضوع زمین های تمرین و اجاره یک یا دو مرکز آموزشی دیگر می پردازد. برای زمستان و … خواسته های او تا امروز توسط مدیریت پرسپولیس برآورده شده است.

سفر اخیر پرسپولیس به ساری اولین نوع سفر در باشگاه پرسپولیس بود و سرخپوشان در سالهای اخیر با اتوبوس به این شهر سفر کرده اند. این درخواست گوموموماتی از اعضای تیمش بود که با کمترین خستگی ممکن بود اتفاق بیفتند ، زیرا باشگاه پرسپولیس اردوی تیم ملی و موسسه تحقیقاتی را نیز اجاره کرد. پوست سفید می فهمد که مناسب است ، تیم فقط می تواند یکی را آموزش دهد. از این پایه ها ساخته شده است.

در مورد حقوق بازیکنان و مربیان پرسپولیس ، سفیدپوشان گزینه کامل قرارداد فصل قبل خود را در اختیار گرفته اند و همچنین در این فصل 15٪ قرارداد خود را دریافت کرده اند.

256 251

دکمه بازگشت به بالا