بین الملل

رایزنی ضد ایرانی بلینکن با مقام‌های تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری آنلاین سلام آنلاین، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا که عازم سرزمین‌های فلسطینی است، به طور جداگانه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «ایزاک هرتزوگ» رئیس‌جمهور و «الی کوهن» وزیر امور خارجه موقت رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

بلینکن درباره دیدار با نتانیاهو صفحه وی در توییتر نوشت: دیدار با نتانیاهو در قدس (اشغال قدس) خوب است. ارزش های مردم ماست.

او در است توییتر دیگری درباره رایزنی با کوهن توضیح داد: «با وزیر خارجه اسرائیل دیدار سازنده ای داشتم. ما در مورد تقویت روابط دوجانبه، تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل، رویارویی با ایران، نیاز به کاهش تشدید کرانه باختری و ادغام منطقه ای صحبت کردیم.

هیرش وی درباره دیدار خود با وزیر امور خارجه آمریکا گفت: خوشحالم که بار دیگر میزبان بلینکن، دوست واقعی اسرائیل هستم. من از دولت ایالات متحده برای حمایتش از اسرائیل در این دوران سخت تشکر می کنم. اتحاد فولاد آمریکا و اسرائیل برای هر دو طرف بسیار مهم است.

وزیر امور خارجه آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی، کودکان را کشتند، آنها شامگاه دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفتند که در دیدار خود توافق کردند که ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نکند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/




این مقاله را به صفحه اول معرفی کنید

دکمه بازگشت به بالا