ورزشی

راه مربیگری «فریاد» و «قلدری» نیست/ مربیان جوانِ بدآموز! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بیستمین بازی لیگ برتر آغاز شده است زیرا شیوع بیماری های قلبی عروقی در سراسر جهان در پایان هفته پنجم این مسابقات از حضور تماشاگران در ورزشگاه کشور.

تنها مسابقه لذت بردن علاقه مندان به فوتبال می توانند نمایش های تلویزیونی را تماشا کرده و عملکرد تیم های محبوب خود را تماشا کنند.

عملکرد تیم لیگ برتری در هفته اول فصل جاری نشان می دهد که اکثر آنها هنوز از نظر تکنیکی مسیر مشخصی پیدا نکرده اند. تغییرات بعدی در اجزای اصلی و شکست بیشتر تیم های حاضر در امتیازدهی نشان می دهند که کیفیت فنی باشگاه در لیگ برتر هنوز به سطح مطلوب نرسیده است.

برخلاف رقابت فصل در گذشته ، قوانین منع استفاده از مربیان داخلی و خارجی فرصت های خوبی را برای پیشرفت ملت ایران فراهم کرده است. اما حضور مربیان جوان ایرانی در حضور آنها چرخه استفاده از مربیان قدیمی و دائمی را مختل کرده است. بهتر جانبازان می توانند فریاد بزنند و کاری نکنند.

علیرضا منصوریان ، وحید اتلو، جاوا نکونام ، آرش برهانی ، حنیف عمران زاده ، محمود فکری ، یحیی گل محمدی ، حمید مطهری ، داود فنایی ، مهدی هاشمی نسب ، رسول خطیبی ، محمد ربیعی ، مجتبی حسینی و … جزو مربیان زیر 50 سال در کادر فنی تیم خود حضور دارند. مربیانی که به نتایج بدست آمده اهمیت نمی دهند نمی توانند نمره قابل قبولی را در زیر میکروسکوپ کسب کنند.

فریادهای عجیب در منطقه فنی صندلی لیگ برتری و درگیری فیزیکی بین آنها تلخ ترین صحنه شما را طلب می کند وارد شدن حرفه ای یری وی به عنوان مربی ایرانی جرگه منصوب شد.

شایعات ناخودآگاه برای تبدیل شدن به یک سوال رسانه ای در یک کنفرانس مطبوعاتی. کدام مربی استرس دارد؟ ناشی از نتایج جیری دلیل اصلی فریاد زدن آنها در زمین. بهانه های واقعی تایید کنید نمی تواند طرفدار فوتبال باشد.

مربی با علوم پایه فشار ناشی از با آموزش در بالاترین سطح فوتبال کشور ، آنها هدایت تیم را پذیرفتند ، اما وقتی کار بحث برانگیز شد ، خود را مستحق فریاد و توهین دانستند.

مربی هفته اول لیگ برتر با مجازات انتظامی روبرو می شود اما همچنان استعفا می دهد طبیعی آنها خود را بلند نمی کنند.

مربیانی که باید الگوی بازیکنان خود باشند ، اما کار به جایی رسیده است که مسابقات لیگ برتر بارها و بارها متوقف می شود تا به بازیکنان فرصتی برای تقسیم مربیان خود در زمین داده شود. مربی که از ترس اخراج ایستاده بود فریاد زد می بکش و آیین نامه رفتار می کُشند.

دکمه بازگشت به بالا