اجتماعی

راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف در پایتخت

معاون مدیرکل نظارت بر امنیت عمومی پلیس امنیت سرمایه از راه‌اندازی سیستم مدیریت اجرایی اتاق بازرگانی با همکاری معاون مدیر امنیت عمومی تهران خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین ، سرهنگ نادر مرادی وی با بیان جزئیات این خبر گفت: “دیروز جلسه ای در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی تهران با حضور نهاد تصمیم گیری اصناف تهران و اتحادیه های شرکت کننده در تصمیم گیری برگزار شد. آخرین مورد در راه‌اندازی سیستم مدیریت سرمایه اصناف انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مدیران صنعت ، روند وقت گیر در صدور پروانه کسب و کار و موارد مرتبط با آن است. وی گفت: “در این جلسه که با حضور کارشناسان این حوزه برگزار شد ، چالش ها و فروم مورد نیاز برای رسیدگی به موضوعات صدور مجوز ، درنهایت مقرر شد سیستم مدیریت اجرایی راه اندازی شود.” از اصناف.

در مورد هدف اصلی راه اندازی سامانه کامل مدیریت مدیریت صنفی ، معاون مدیر کل دفتر پلیس Police گفت: سهولت و تسریع در مراحل اداری و قانونی ، اخذ مجوز ، انجام کار و کاهش هزینه ها. از اپراتورهای کلاس و اتحادیه های تعریف شده. این سیستم است.

مرادی در ادامه تأکید کرد: در مراحل اولیه راه‌اندازی سامانه ، اولویت دریافت کد پستی برای واحد صنفی است و گفت: با دریافت کد پستی ، واحد صنفی ساماندهی می شود.

وی توضیح داد: سیستم مدیریت اجرایی اصناف به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که در عین حال سازمانها و سازمانهای مداخله ای بتوانند به سیستم دسترسی پیدا کرده و از پروانه صدور مجوز مطلع شوند و نیاز به ارسال دارند. ایمیل یا مکاتبات و … نیست.

معاون مدیر کل پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه همه اپراتورهای واحدهای اتحادیه ممکن است از امروز به سیستم جامع مدیریت اجرایی اصناف مراجعه کنند ، تصریح کرد: نصب یک کد پستی ضروری است. وارد واحد اتحادیه شوید.

به گفته پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، وی در پایان خاطرنشان کرد: این سامانه ابتدا به صورت پایلوت در تهران اجرا می شود و پس از رفع نقایص احتمالی و برآورد نتایج و نهایی شدن این پروژه ، در سطح کشور اجرا می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا