اجتماعی

رابطه غیراخلاقی به جنایت منجر شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری چهار متهم به قتل مردی که با یک زن متاهل رابطه داشته است، خبر داد.

به گزارش سلام آنلاینسردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: چندی پیش خانواده جوانی به هویت ساکن شمال شرق استان تهران به پلیس آگاهی مراجعه و از ناپدید شدن خبر دادند. بدین ترتیب پس از تشکیل پرونده و ثبت شکایت، تحقیقات کیفری آغاز می شود. تحقیقات محلی حاکی از آن است که این مرد در راه تهران بوده و ممکن است برای آخرین بار خانه را ترک کرده باشد و قصد داشته چند روزی به پایتخت سفر کند و این احتمال وجود دارد که جنایت آغاز شده باشد.

وی گفت: تحقیقات در دستور کار بازپرسان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. از تهران زمانی که در تهران بود. اطلاعات تحقیقاتی نشان داد که این مرد در گذشته با زن جوان متاهلی از طریق اینترنت آشنا شده و در خارج از خانواده با هم رابطه داشته است و این یافته مهم سرنوشت مرد گمشده را فاش کرد.

مدیر اداره جرایم جزئی شهرداری پنوم پن ادامه داد: نیروی تخصصی اداره دهم پلیس شهرداری پنوم پن متوجه شده است که مردی که مفقود شده، بازجویی کرده اما هرگز برنگشته است که برای یک زن جوان کافی است. هدف یک تحقیق كارشناسان و تحقيقات دقيق نشان دادند كه چهار مرد از بستگان نزديك زن جوان با اطلاع از رابطه پنهاني وي، مرد مفقود شده را با چاقو كشتند و جسد را به بيابان اطراف تهران بردند تا راز جنايات خود را فاش كنند. آن را سوزاند.

با اعلام آمادگی پلیس آگاهی، متهم در گام بعدی توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر و در بازجویی های مقدماتی به قتل این مرد اعتراف کردند. . با اعتراف چهار مرد به جنایت قتل، تیم تحقیقات جنایی پلیس آگاهی به همراه متهم به بیابان اطراف استان تهران اعزام و جسد سوخته را پیدا کردند.

ولی پور گودرزی: متهم برای روشن شدن لاپوشانی این پرونده در اختیار بازپرسان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای کشف جسد ادامه دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا