اجتماعی

رئیس سازمان زندان ها : کاهش هزینه های زندانبانی با توسعه مددکاری اجتماعی ضروری است

رئیس سازمان زندان در پیامی به جامعه مددکاران اجتماعی خصوصاً افراد شاغل در زندان تبریک گفت.

به گزارش سلام آنلاین ، محمدمهدی حاج محمدی ، اقدامات زندان و امنیت اطلاعات و آموزش کشور ، این روز را به مددکاران اجتماعی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

“به نام خدا

همکاران سخت کوش ، نیکوکاران سازمان زندان و اقدامات امنیتی و آموزشی کشور برای کسانی که درد رنج کار شما را تسکین داده اند و با تأسیس امیرالمومنین امام علی (ع) آرزوی سلامتی دارند شما اولین مددکار هستید ، صرف نظر از درد زندانیان و خانواده های آنها ، در رختخواب آسایش را ترک نکنید.

امروزه مددکاران اجتماعی سازمان بر نقش پشتیبانی ، توانمندسازی ، هماهنگی ، آموزش ، راهنمایی و مشاوره در حرفه مددکاری اجتماعی ، جستجوی اهداف ، توانمند سازی زندانیان و خانواده های آنها برای حل مشکلات تمرکز دارند. و با دیدگاه وسیع تری در مسائل اجتماعی ، فرزندخواندگی و اتخاذ روشهای جدید در زمینه مددکاری اجتماعی به ایجاد یک سبک زندگی سالم و افزایش سطح رضایت در دوران پس از آزادی کمک می کند.

از این نظر همزمان با جشن یک سالگی تولد حضرت علی علی (ع) که در کشور ما روز مددکاری اجتماعی نامیده می شود. من معتقدم با توسعه کار اجتماعی حرفه ای و بهبود شاخص های عملکرد می توان هزینه های مادی و معنوی سیستم زندان های کشور را بسیار کاهش داد. پس به بهانه کمک به روز ضمن تقدیر و تشکر از ته قلب از تلاش های خستگی ناپذیر و دوست داشتنی عزیزانتان. همچنین هدایای باورنکردنی دریافت خواهید کرد.

محمدمهدی حاج محمدی

رئیس سازمان اقدامات زندان و امنیت و آموزش کشور »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا