اقتصادی

رئیس‌جمهور: راه‌حل مشکل کم‌آبی، مدیریت درست و اصلاح الگوی مصرف و کشت است

رئیس مجلس شورای ملی راه حل مشکل کم آبی را مدیریت و اصلاح استفاده و کشت مناسب دانست و گفت: تصمیم گرفتیم کارگروهی با سرپرستی استاندار سمنان برای استفاده از منابع آب فعلی تشکیل دهیم. استان در راه حل نگرانی مردم ..

به گزارش سلام آنلاین، سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه شب در نشست خبری در پایان سفر به سمنان برای پاسخ به سوالات کم آبی در استان، اظهار کرد: مسائل فرامرزی و فرامرزی است. و بسیاری از کشورهای منطقه با آن مواجه هستند، باید اقدامات شدیدی انجام شود.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از آب و اصلاح الگوی استفاده و کشت گفت: باید به سمت استفاده بهینه از منابع آب و مدیریت حرکت کنیم و شکی نیست اگر به وضعیت جدید در این نگاه نگاه کنیم. حوزه. می تواند به خوبی مدیریت کند.

وی همچنین به شهردار سمنان دستور داد تا همچنان در خصوص پیشرفت راهکارها و اقدامات اتخاذ شده برای رفع خشکسالی و کم آبی به مردم استان گزارش دهد.

رئیس جمهور در پاسخ به پرسش هایی مبنی بر کیفیت پایین و ایمنی راه های استان سمنان و آمار بالای تصادفات و سوانح رانندگی، گفت: تصادفات و تصادفات رانندگی بالا به دلیل ایمنی تردد و کیفیت پایین به هیچ وجه قابل قبول نیست. وزیر راه و شهرسازی مسئول است.» لطفا این را در اولویت قرار دهید.

رئیسی در پایان گفت: در این فرآیند تصمیمات خوبی در حوزه صنعت، کشاورزی، آب و بهداشت و درمان اتخاذ می شود و معاونت اجرایی رئیس جمهور بر اجرای این مصوبات نظارت دقیق خواهد داشت. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا