رئال بی دروپیکر زیدان بازهم باخت؛ این بار درخانه

طبق این گزارش شفافرئال مادرید در سه بازی اخیر خود تنها یک امتیاز از 9 امتیاز ممکن را کسب کرده و روز سختی را در لالیگا سپری می کند و علاوه بر مصدومیت مجدد هازارد ، اکنون در حال صعود به بالای سر است. 6 امتیاز و ممکن است از این رتبه بندی خارج شود. بیشتر خواهد شد!

زیدان واقعی باز هم شکست خورد.  الان در خانه

در دقیقه 21 توپ دزدیده شد و سپس ضربه خوب هازارد توسط پاچکو دفع شد و وقتی هازارد به محوطه جریمه برگشت ، به زمین پرتاب شد که داور اعتقاد نداشت. روی ضربات پنالتی.

در دقیقه 24 لوکاس پرز در موقعیت تک به تک در حمله قرار گرفت و آماده شد تا با تراشه دروازه حریف را باز کند که کورتوآس دست او را به شکلی خارق العاده خواند و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 28: ادن هازارد به دلیل مصدومیت جایگزین رودریگو گیوز شد تا شکست دیگری را برای ستاره بلژیکی رقم بزند. در دقیقه 38 ، تونی کوروس به دلیل خطا ، آلوس را در موقعیت تک به تک قرار داد که پاکیائو توپ اول را زد و ضربه او با واکنش شدید به کرنر تبدیل شد و موقعیت خوب رئال مادرید را از دست داد. .

همانطور که رئال مادرید برای رسیدن به تساوی شتاب زد ، آنها دور از دسترس نبودند و در نیمه اول مقابل رختکن شکست خوردند.

در دقیقه 49 رئال مادرید با اشتباه تیبو کورتوا گل دوم را به ثمر رساند. دروازه بان بلژیکی توپ را به خوسلو پاس داد تا بازیکن بتواند با بغل باز تور خالی جلوی خود را باز کند.
رئال مادرید خوب آماده نشد و این بار در دقیقه 62 در برابر ضد حمله بسیار آسیب پذیر بود کورتوا بار دیگر با یک واکنش خوب مانع از گلزنی لوکاس پرز در موقعیت تک به تک شد. بلافاصله پس از این موقعیت ، وینیسیوس به جای آسنسیو وارد محل شد. تونی کروس ، مارسلو و لوکا مودریچ 69 ساله با ایسکو ، مندی و اوگارد جایگزین شدند. در دقیقه 73 شوت خطرناک رودریگو به تیر دروازه برخورد کرد.

87 رئال رئال مادرید هدف خود را تعیین کرد. یک ضربه کرنر در نیمه دوم مقابل پای زهره افتاد و ضربه این بازیکن توسط پاچک ناقص بود تا از چند قدم دروازه را باز کند.

در دقیقه 5 + 90 ، ضربه خطرناک ایسکو به تیر دروازه پشت محوطه جریمه برخورد کرد و برگشت ، با شکست دوم رئال مادرید در سه بازی اخیر خود در لالیگا به پایان رسید. تا شرایط را برای تیم زیدان قابل توجه کند.

دکمه بازگشت به بالا