ذوب تدریجی صهیونیسم – سلام آنلاین

ذوب تدریجی صهیونیسم - ایسنا

صهیونیست ها دیوارهای مقاومت مستحکم و مقاوم را شکسته اند و ترس از ویرانی قریب الوقوع در بین مقامات صهیونیستی گسترش یافته است.

به گزارش سلام آنلاین به نقل از دفاع پرس؛ رژیم صهیونیستی از زمان آغاز «الاقصی» در 7 اکتبر 2023 متحمل حملات سنگین نظامی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی شده است و آثار این حملات بر پیکر رژیم جعلی باقی خواهد ماند. تخریب آن.

رژیم صهیونیستی پس از عملیات «طوفان اقصی» در سراسر جهان به عنوان ابرقدرتی مخفی شناخته شد که با وجود داشتن بهترین پناهگاه، نتوانست از خود دفاع کند و این جای تعجب داشت.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از عملیات گسترده حماس نتوانست قدرت خود را بازیابد و تنها به لطف کمک های نظامی و مالی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی توانست به حیات شرم آور خود ادامه دهد. این رژیم جعلی با وجود انواع تجهیزات سبک و سنگین و پیشرفته ترین جنگنده ها نتوانست مقاومت فلسطین (حماس و جهاد اسلامی) را شکست دهد و در زمینی به وسعت 360 کیلومتر مربع جنگید. در عرض یک سال و بدون هدف از مد، ایده او نیز محقق نشد.

از سوی دیگر انتخاب یحیی سنور به عنوان رهبر سیاسی حماس پس از ترور اسماعیل هنیه در تهران برای صهیونیست ها غافلگیرکننده بود. البته حماس می خواهد به رژیم صهیونیستی و جامعه جهانی پیام بدهد تا «سنوار» را به عنوان رهبر خود انتخاب کنند. اولاً، حماس هنوز می‌تواند تصمیمات درستی بگیرد، حتی در شرایط سخت، و جنبش متحد باقی می‌ماند. فشار نمی تواند حماس را از پیگیری اهداف و اصول خود باز دارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرده است تا زمانی که به تمام اهداف جنگی این رژیم از جمله نابودی نظامی و سیاسی حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست دست نیافته به جنگ غزه پایان نخواهد داد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در یکی از سخنان خود در خصوص وضعیت رژیم کودک کش صهیونیستی فرمودند: رژیم صهیونیستی آرام آرام در چشم مردم جهان محو می شود. و آنها این را می بینند و هیچ کاری نمی توانند بکنند.» حال این سوال پیش می آید که پراکندگی صهیون به چه معناست و چرا؟

اگر به این موضوع دقت کنیم، متوجه می‌شویم که ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای زمینی و حتی دفاعی نسبت به گذشته بسیار ضعیف‌تر است و این نشان می‌دهد که آنها وجود ندارند. توانایی محافظت از وجود آنها. نکته مهم دیگر این است که قدرت ارتش رژیم صهیونیستی در خط مقدم جبهه شمالی (مقابل حزب الله لبنان) به شدت تضعیف شده است و اگر شرایط میدانی شهرک‌های «صفد»، «نهاریا»، «تبت» را شاهد باشیم. صدها هزار نفر از شمال به مناطق امن تر در مرکز و جنوب گریخته اند.» او گفت: تضعیف قدرت صهیونیست ها.

ترس از نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی در بین مقامات این رژیم بیداد می کند و نشانه هایی از نابودی آنها در غزه قابل مشاهده است. صهیونیست ها با دیوار مقاومت شدید مواجه شده اند و با توجه به آغاز تهاجم گسترده در سرزمین های اشغالی و وضعیت نامطلوب این رژیم در میدان نبرد، به نظر می رسد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آتش است موافق آتش بس در غزه

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا