تازه های کسب و کارعمومی

دیزل ژنراتور ولوو برای انواع صنایع به منظور تامین برق

دیزل ژنراتور ولوو برای انواع صنایع به منظور تامین برق محل های ساخت و ساز دورافتاده و شهری و تامین برق در صورت قطع برق بسیار مهم هستند. برای درک بهتر نحوه عملکرد دیزل ژنراتور ولوو برخی از قطعات آن را برای شما شرح می‌دهیم.

ژنراتورها
ژنراتورها واحدهای بسته بندی شده ای هستند که برق را از طریق یک موتور تامین می‌کنند. موتور و اجزای مختلف یک منبع سوخت را به برق قابل استفاده برای تعداد زیادی از کاربردها تبدیل می‌کنند.

موتور دیزل ژنراتور ولوو
موتور، نیروی کار دیزل ژنراتور ولوو است. موتورهای دیزل ژنراتور ولوو با سوخت دیزل کار می‌کنند. سوخت موتور را می‌چرخاند و با چرخش موتور، اجزای مختلف از جمله دینام و سیستم باتری، این انرژی مکانیکی را به برق قابل استفاده برای تجهیزات شما تبدیل می‌کنند. اندازه موتور معمولاً تعیین می کند که دیزل ژنراتور ولوو چقدر برق تولید می‌کند.

دینام دیزل ژنراتور ولوو
دینام دیزل ژنراتور ولوو همان چیزی است که انرژی مکانیکی را به الکتریسیته تبدیل می کند. دینام از طریق یک تسمه به میل لنگ موتور متصل می شود. همانطور که موتور دیزل ژنراتور ولوو می چرخد، تسمه را حرکت می دهد، که شفت روتور را می‌چرخاند. روتور در اصل یک آهنربا است و ناحیه اطراف آهنربا یک رسانا است که به آن استاتور می‌گویند. این اجزا با هم کار می‌کنند تا الکتریسیته را به شکل جریان متناوب (A/C) ایجاد کنند. این محصول یک دیزل ژنراتور قابل اطمینان برای بیمارستان ها می باشد.

سیستم سوخت
سیستم سوخت یکی از اجزای حیاتی دیزل ژنراتور ولوو است. بدون سوخت، موتور کار نخواهد کرد. توصیه می شود قبل از شروع به کار دیزل ژنراتور ولوو ، سیستم سوخت و جریان سوخت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هر قسمت مطابق انتظار کار می‌کند و هیچ گونه پیچ خوردگی یا گرفتگی در خطوط سوخت وجود ندارد که مانع از رسیدن سوخت به موتور دیزل ژنراتور ولوو شود.

صفحه کنترل
کنترل پنل دیزل ژنراتور ولوو رابط کاربری است. این به اپراتور دیزل ژنراتور ولوو اجازه می‌دهد تا سیستم های مختلف دیزل ژنراتور ولوو را نظارت کند و در صورت نیاز آنها را تنظیم کند. این کنترل ها شامل مقدار ولتاژ تولید شده توسط ژنراتور، جریان الکتریکی و فرکانس آن جریان است. نظارت بر سیستم توسط گیج ها و نمایشگرهای مختلف ارائه می شود و تنظیمات دیزل ژنراتور ولوو از طریق یک سری دکمه و/یا سوئیچ تنظیم می شود.

دیزل ژنراتور بادوین
۱۰۰ سال تجربه در طراحی، ساخت، پشتیبانی و کیفیت در هر دیزل ژنراتور بادوین وجود دارد. شما می توانید از دیزل ژنراتور بادوین انتظار اطمینان، دوام، هزینه کل مالکیت عالی و کیفیت اروپایی را داشته باشید. در ادامه به بررسی قطعات دیزل ژنراتور بادوین می‌پردازیم.

شارژر باطری دیزل ژنراتور بادوین
مانند وسیله نقلیه شما، دیزل ژنراتور بادوین ابتدا با کمک باتری راه اندازی می‌شود. از آنجایی که این باتری باید شارژ شود، دیزل ژنراتور بادوین دارای یک شارژر باتری نیز خواهد بود که در زمانی که ژنراتور در حال کار است، باتری را شارژ می کند.

دیزل ژنراتور ولوو

تنظیم کننده ولتاژ
دینام دیزل ژنراتور بادوین جریان A/C تولید می‌کند. این جریان مطلوب برای شارژ یک سیستم ذخیره باتری یا کار با ماشین آلات مختلف نیست. در عوض، جریان مستقیم (D/C) مورد نیاز است. تنظیم کننده ولتاژ دیزل ژنراتور بادوین، ولتاژ جریان را کنترل می‌کند و آن را از جریان A/C به جریان D/C تغییر می‌دهد.

قاب اصلی دیزل ژنراتور بادوین
قاب اصلی یا اسکید محفظه ژنراتور است که تمام قطعات و اجزای آن را نگه می‌دارد. قاب اصلی یا اسکید را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد که به دیزل ژنراتور بادوین اجازه دهد روی زمین یا یک پد بتنی بنشیند یا می‌توان آن را برای حمل آسان سیستم به یک تریلر نصب کرد. همچنین کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که ژنراتور به درستی زمین یا زمین شده است، که برای عملکرد اموال و ایمنی سیستم ضروری است.

مجموعه دیزل ژنراتور ریکاردو چینی
مجموعه‌های دیزل ژنراتور سیستم‌های ژنراتور کاملی هستند که برای کار با سوخت دیزل طراحی شده‍اند که برای مکان‌های دوردست عالی است. دیزل ژنراتورها قابل اعتماد هستند، به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند و کارآمد هستند اما در هنگام سوختن گازهای مضر آزاد می‌کنند. مقررات حاکم بر انتشار گازهای گلخانه‌ای در سال‌های اخیر تشدید شده است، اما پیشرفت در فناوری به این معنی است که می‌توان گازوئیل را تمیزتر از گذشته سوزاند. یکی دیگر از برندهای معروف، دیزل ژنراتور لوول یا ایوول است.

موتور دیزل ژنراتور ریکاردو
موتورهای دیزلی برای استفاده در دیزل ژنراتورها ساخته شده‌اند. خود موتور شبیه به موتوری است که برای ژنراتورهای گاز طبیعی طراحی شده است، هرچند کمی ساده‌تر. تفاوت اصلی در سیستم جرقه زنی و اجزای آن است.

در موتورهای دیزلی، هوا توسط پیستون داخل سیلندر فشرده می‌شود و باعث گرم شدن هوا (تا دمای حداقل ۱۰۰۰ درجه فارنهایت) می‌شود. غباری از گازوئیل از طریق سیستم تزریق سوخت به سیلندر اضافه می‌شود و از آنجایی که هوای داخل آن بسیار داغ است، سوخت دیزل فورا مشتعل می‌شود تا به چرخاندن شفت موتور دیزل ژنراتور ریکاردو کمک کند.

دیزل ژنراتور کائیجلی چینی
دیزل ژنراتور کائیجلی از تعدادی قطعات و اجزای مجزا تشکیل شده و می‌توانند به همراه طیف وسیعی از لوازم جانبی مورد استفاده قرار گیرند. برخی از این موارد عبارتند از:

بانک‌های بار
بانک‌های بار برای سیستم های دیزل و گاز ژنراتور توصیه می‌شود. آنها برای کمک به آزمایش منابع مختلف قدرت برای عملکرد قابل اعتماد و جریان الکتریکی قبل از اتصال ژنراتور به یک بار واقعی طراحی شده‌اند. آنها همچنین می‌توانند به دیزل ژنراتور کائیجلی در طول فرآیند احتراق کمک کنند تا از سوختن تمام سوخت اطمینان حاصل شود.

سوئیچ های انتقال
سوئیچ های انتقال با ارائه یک نقطه اتصال واحد برای ژنراتور به زمین شدن ژنراتور و تامین برق تجهیزات کمک می‌کنند. هنگامی که سوئیچ انتقال کار می‌کند، تجهیزات و ساختمان ها را می‌توان به جای مستقیم به دیزل ژنراتور کائیجلی به کلید انتقال متصل کرد. سوئیچ‌های انتقال خودکار به ژنراتور اجازه می‌دهند تا در صورت از کار افتادن منبع اصلی برق، به طور خودکار وارد عمل شود. هنگامی که برق دوباره وصل می‌شود، ژنراتور خود به خود خاموش می‌شود.

رادیاتور دیزل ژنراتور کائیجلی
رادیاتورها به منظور جلوگیری از گرمای بیش از حد به کارکرد دیزل ژنراتور کائیجلی در محدوده حرارتی توصیه شده خود کمک می‌کنند.

تریلر
نصب ژنراتورهای کوچک و بزرگ بر روی تریلر، حمل و نقل دیزل ژنراتور کائیجلی را به یک کار ساده تبدیل می‌کند و برای پروژه های سیار (به عنوان مثال ساخت جاده یا مترو) و عملیات با نیازهای برق متعدد مفید است.

محفظه دیزل ژنراتور کائیجلی
محفظه ها می‌توانند به ایمن و محافظت از ژنراتور شما در برابر عناصر کمک کنند. محفظه‌های دیزل ژنراتور کائیجلی به ضد آب و هوا و کاهش صدا کمک می‌کنند. محفظه های ضد آب و هوا کاملاً در برابر آب مقاوم هستند تا از آسیب آب و موقعیت های خطرناکی که ممکن است در هنگام نفوذ آب به سیستم الکتریکی رخ دهد، جلوگیری کنند.

محفظه های عایق صدا برای مناطق پرجمعیتی که صدای دیزل ژنراتور کائیجلی مورد نظر نیست، عالی هستند. یک محفظه ژنراتور راه‌اندازی فضای بیشتری را برای نگهداری و تعمیر ژنراتور داخل آن فراهم می‌کند.

سخن پایانی
شرکت دیزل ژنراتور کاشانی با سایت kashanico.com سازنده و وارد کننده انواع دیزل ژنراتور است. این شرکت با سابقه بالا در زمینه فروش و خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است. این شرکت همواره در کوشش است تا محصولات و خدمات با کیفیت را به مشتریان ارائه دهد.

دیزل ژنراتور ولوو برای انواع صنایع به منظور تامین برق

دکمه بازگشت به بالا