بین الملل

دیدار خطیب‌زاده با وزیر فرهنگ عراق

به گزارش رسانه آنلاین ، در این نشست که معاون وزیر عراق عراق حضور داشت ، راه های تقویت روابط فرهنگی بین دو کشور ، چگونگی ادامه عبادت و زمینه های خاص همکاری دو جانبه در زمینه های فرهنگ ، هنر و تمدن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بین دو کشور

در این جلسه ، رئیس مرکز دیپلماتیک عمومی وزارت امور خارجه کشورمان پتانسیل روابط فرهنگی بین دو کشور را فراتر از سطح فعلی دانست و بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای ارتقا relations روابط ، به ویژه تمرکز تأکید کرد. و هنر جنبه هایی مانند هنرهای نمایشی ، هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی. تمرکز شعر ، موسیقی و گردشگری است.

حسین ناظم ، وزیر فرهنگ عراق ، که بر همکاری نظارت دارد ، از آمادگی بغداد برای از سرگیری محدود سفرهای زیارتی در چارچوب بهداشت مورد توافق خبر داد و بر لزوم گسترش همکاری های ما در زمینه های فرهنگی و هنری مورد علاقه دو جانبه در این زمینه تأکید کرد. هفته فرهنگ ایران و عراق را پس از اطمینان از سلامتی هر دو کشور ، با استقبال خطیب زاده ، با هم ترتیب دهید.

وی خاطرنشان کرد که پس از این نشست ، سخنگوی وزارت امور خارجه با رئیس آژانس اطلاعات عراق دیدار و در مورد همکاری رسانه ای گفتگو کرد.

در پایان جلسه با رئیس سازمان خبری عراق ، خطیب زاده همچنین در استودیو به س questionsالات مجری برنامه العراقیه پاسخ داد.

311311

دکمه بازگشت به بالا