استان ها

دو کارگاه صنایع‌دستی در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری آنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی ، مدیرکل دفتر فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی قزوین ضمن یادآوری فرا رسیدن فرا رسیدن هفته دولت ، برنامه امروز برنامه ریزی شده دولت را توضیح داد: مهمانداران محیط زیست در استان به ده واحد افزایش می یابد.
خزائلی همچنین به اتمام پروژه بازسازی و مرمت 11 اثر تاریخی در استان اشاره کرد و افزود: حرم حاج کاظم ، حرم پنجه علی و ملا مهدی خانه موزه است. در الدین و سازماندهی مجدد روستای کلیه در الموت از جمله برنامه هایی است که توسط اداره کل در هفته دولت برنامه ریزی شده است.
وی افزود: “در هفته دوم دولت ، مرحله دوم پروژه ایجاد کارگاه سنتی برش شیشه و شیشه ، واقع در شهرک صنعتی لی ، با سرمایه گذاری 200 میلیارد شورش توسط تعاونی همکار زیر و برای 40 نفر شغل ایجاد کنید و کارگاههای آموزشی شیشه و سنگ را قطع کنید. “در روستای حسن آباد در 20 کیلومتری جاده قزوین – رشت با سرمایه گذاری 50 میلیارد شورش و اشتغال زایی برای 20 نفر ، راه اندازی می شود.”
مدیرکل فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی کازاوین گفت: امیدواریم با بهره برداری از این دو واحد تولیدی بتوانیم گامی مؤثر در جهت تحقق شعار سالانه و حمایت از محصولات محلی برداریم. .

46

دکمه بازگشت به بالا