اجتماعی

دوگانه‌ای وجود ندارد؛ تولید و خرید واکسن کرونا همزمان انجام می‌شود

معاون وزیر کشور که از سیستم دیجیتال این کشور از جمله “خرید ویروس کرونا” انتقاد کرد ، گفت: “در راستای تلاش های ایران برای تولید واکسن کرونا ، تمام اقدامات لازم برای تهیه و خرید واکسن کرونا در حال انجام است.”

به گزارش سلام آنلاین ، جمال ارف ، معاون وزیر امور داخلی و رئیس انتخابات ، در ششمین کنفرانس دولت های سیاسی ، اجتماعی و امنیتی دولت های سراسر کشور ، به میزبانی یک کنفرانس ویدئویی در وزارت کشور. وی با اشاره به اینکه رهبر ارشد تأکید کرد ، گفت: “اگر شرایط لغو تحریم ها فراهم شود ، حتی یک ساعت هم نباید زمان تأخیر در رفع تحریم ها را داشته باشید.” طبق این سخنرانی ، هدف نهایی “خنثی سازی” و هدف عملیات “رفع تحریم ها” است.

وی افزود: طبیعی است که تحت این سخنرانی باید هر دو هدف اجرا شود. این گفتار و هدف واقعی است و مضاعف نیست. اما برخی از افراد سعی می کنند با کپی برداری از دروغ ، اهداف دیگری را دنبال کنند ، اما باید مراقب باشیم که در این حاشیه ها قرار نگیریم.

ارف همچنین تأکید کرد که نمونه هایی از اینگونه تکرارها را در زمینه های مختلف مشاهده می کنیم. به عنوان مثال ، بعضی اوقات در رابطه با تاج ، آیین های دوگانه را تشویق می کردند. پس از اینکه مردم نتیجه گیری از Digitoma را در نظر نگرفتند ، Digitomics را “زندگی سالم” ایجاد کردند و گاهی اوقات برای سایر دکودومیک ها در مورد ویروس کرونا تولید و توزیع می شود. به عنوان مثال ، “خرید-تولید ویروس کرونا” دو نوع انتقال.

وی گفت: “به طور كلی توافق شده است كه در روند مبارزه با ویروس كرونا ، هر دو هدف باید به طور همزمان توسط دولت به روشی مطابق با تلاش ها برای تولید واكسن ویروس كرونا اجرا شود.” “تمام اقدامات لازم ایران برای تهیه و خرید واکسن کرونا انجام شده است.” است. بنابراین هیچ زمینه مضاعفی در این وجود ندارد. البته ، در سایر بخشها و مناطق این نوع تکرار کاذب وجود دارد ، آخرین دیدگاه و تمرکز بر روی وحدت و همبستگی ملی است.

در ششمین کنفرانس ویدیویی نمایندگان سیاسی ، امنیتی و اجتماعی هیئت حاکمه در سراسر کشور ، ضمن ارزیابی آخرین وضعیت آمادگی استان برای اشغال امن ، امن و فراگیر ، توصیه ها و راهکارها موارد ضروری در این زمینه به رئیس ستاد انتخابات استان ارائه خواهد شد. گرفته شده.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا