ورزشی

دلیل پاسخ منفی ستاره پرسپولیس به استقلال

اطلاعات تکمیلی:

پس از پایان نیم فصل دوم، تیم فوتبال استقلال تهران در نقل و انتقالات زمستانی عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. آبی ها رافائل سیلوا و ماشاریپوف را در تعطیلات زمستانی برای تقویت تیم خود به دلیل جدایی مهری و مصدومیت یاماگا انتخاب کردند.

بعد از ماشاریپوف استقلالی ها هم خواهان جذب “آستون اورونوف” هموطن ماشاریپوف بودند که گفته می شود بازیکن مورد نظر کادر فنی است. در مذاکره با این بازیکن، آبی های پایتخت با دستمزد 600 هزار دلاری به توافق رسیدند.

پس از علنی شدن خبر معامله باشگاه با این بازیکن، یکی از کارمندان به سرمربی استقلال گفت که این بازیکن مورد توجه نکونام نیست و در صورت انتخاب روی نیمکت می نشیند و بودجه باشگاه قطع می شود.

ذکر این مسائل باعث ناراحتی بازیکن ازبکستانی و مدیر برنامه هایش شد و او اعلام کرد که اگر روی صندلی تیم بنشینم قرارداد نمی بندم. به همین دلیل اورونوف به پرسپولیس رفت و قراردادش را با این تیم امضا کرد.

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا