دعوت از مادران برای عضویت در گروه کُر

دعوت از مادران برای عضویت در گروه کُر

گروه کر مادر ناشنوایان هنرستان ارسباران از بین علاقه مندان به موسیقی عضویت می پذیرد.

به گزارش سلام آنلاین، گروه مادر گروه اصولگرای ارسباران در بین علاقه مندان به موسیقی عضویت می پذیرد. این گروه از اوایل سال 1403 در فرهنگسرای ارسباران شروع به کار کرد و هم اکنون به سرپرستی و مدیریت سعید ستسیح روزهای دوشنبه از ساعت 10 الی 12 به صورت مستمر و هفتگی اجرا می کند.

کلاس هر هفته با تمرینات تمدد اعصاب و مدیتیشن آغاز می شود و سپس شرکت کنندگان صدای خود را با تمرینات تنفسی و آوازهای خاص بیان می کنند. در طول کلاس های تخصصی موسیقی، اصول اولیه موسیقی به صورت تلفنی و تجربی به بانوان آموزش داده می شود و از طریق این آموزش های تخصصی، صدا و گوش موسیقایی بانوان و درک آنها از ریتم تقویت می شود. در نیمه دوم کلاس، جذاب ترین قسمت برای اعضا، اجرای گروه و خواندن قطعات اصیل و ماندگار موسیقی ایرانی مطرح می شود.

مادران ناشنوا برای تقویت عزت نفس، اعتماد به نفس و شکوفایی زنان ایرانی تشکیل شد و رسالت آن ایجاد فضای بهتر برای زنان ایرانی است. به دلیل سختی و فشردگی تمرینات در کلاس جمعیتی، گروه هدف این گروه سنی 25 تا 65 سال است و حضور و شرکت در این کلاس ها برای بانوان رده سنی بالاتر توصیه نمی شود.

گروه مادر محافظه کار ارسباران در ابتدای تشکیل خود با استقبال شدید بانوان مواجه شد و هم اکنون 100 عضو فعال دارد و همچنان علاقه مندان به عضویت در این گروه را می پذیرد.

علاقه مندان می توانند جهت عضویت رایگان روز دوشنبه ساعت 9:45 به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا