حوادث

دستگیری ۳۰ خرده فروش و معتاد متجاهر در گرمسار

سلام آنلاین/ سمنان رئیس پلیس ناحیه کراکور از اجرای طرح صلح شهری برای تقویت مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و جمع آوری و سازماندهی معتادان به مواد مخدر خبر می دهد.

سرهنگ داود آقازاده شامگاه 18 بهمن ماه با تایید این خبر گفت: در راستای تقویت همکاری با فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح آرامش 24 ساعته توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس گرمسار اجرا شد.

وی افزود: با تلاش بی وقفه مسئولان و با هماهنگی مقام های قضایی در اجرای این طرح، نیروهای پلیس مشترک چهار معتاد متجاهر را جمع آوری و پاکسازی کردند و معتادان و فروشندگان مواد مخدر را دستگیر کردند که 30 نفر معتاد و 56 گرم مواد مخدر شدند. مصادره شدند. یافت شد.

وی افزود: در این عملیات مقداری ابزار و تجهیزات نیز کشف شد.

فرمانده پلیس منطقه آنگ سونول با تایید اینکه تعدادی از دستگیر شدگان از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهر بودند، افزود: یک سارق نیز پس از تهیه پرونده برای ارسال به دادگاه دستگیر و به دادگاه تحویل داده شد.

او گفت: «بقیه بازداشت شدگان که به مواد مخدر معروف هستند، به کمپ تحویل داده شده اند.» اعتیاد ندارند، زیرا آنها بسیار معتاد به انواع مواد مخدر و سنت هستند.

وی افزود: در این طرح درب منزلی که محل مبارزه خروس برای مصرف مواد مخدر بود با حکم قضایی پلمپ و بنر نصب شد که نارضایتی شدید مردم را به همراه داشت.

فرمانده پولیس ولسوالی بادیگارد خاطرنشان می کند که امنیت و آرامش مردم خط قرمز پولیس است. وی تاکید کرد: پلیس در تمامی موارد نظم و رعایت استانداردها قاطعانه خواهد ایستاد و انتظار می رود مردم شهرستان گامسا در صورت مشاهده موارد مشکوک و جرائم مراتب را سریعا از طریق پل هوایی 110 به مراجع ذیصلاح گزارش دهند.

انتهای پیام/

انتشارات مقالات حوادث

نویسنده حوادثی هستم که با دقت و دقت بسیار بالا می‌توانم اخبار را ارائه دهم. هدفم ارائه اطلاعات صحیح و قابل اعتماد است.
دکمه بازگشت به بالا