اجتماعی

دستگیری ۲ فروشنده قرص‌های سقط جنین در تهران

پلیس فتای غرب تهران از دستگیری دو فروشنده مواد مخدر سقط جنین و کشف صدها قرص خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. سرهنگ سید نظام موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فروش غیرقانونی داروهای سقط جنین در فضای مجازی و در غرب استان تهران، تحقیقات در این خصوص آغاز شد که در دستور کار فتای، ماموران پلیس غرب استان تهران به بررسی سایت های اینترنتی پرداختند. و پرسشنامه برای اطمینان از صحت گزارش های دریافتی.

وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و انتظامی، این افراد را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، وی را در جریان اهدای مواد مخدر دستگیر و روانه کلانتری کردند.در فتای غرب استان تهران. .

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این مرد تحت بازجویی قرار داشت و در این مدت به خرید قرص سقط جنین از خانمی در تهران و فروش در نقاط مختلف تهران اعتراف کرد. استان

موسوی گفت: با وساطت مراجع قضایی، این زن در مخفیگاه دستگیر و به کلانتری منتقل شد و در این مدت تحقیقات از این زن نیز در جریان بود و یک هزار و 690 عدد قرص سقط جنین کشف و ضبط شد.

وی با تایید اینکه متهم نیز به جرم خود اعتراف کرده است، برای دو متهم پرونده جداگانه و برای ادامه روند رسیدگی به جرایم به دادسرا ارسال شد.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا