استان ها

“دستگاه آب مغناطیسی خورشیدی” ساخته شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری Kahnooj خبرگزاری آنا ، از برنامه خارج از کلاس برای شعبه کهنوج دانشگاه آزاد اسلامی با احداث “دستگاه آب خورشیدی مغناطیسی” برای تهیه بتن برای اداره کل راه های جنوب کرمان جنوبی و توسعه شهری رونمایی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج با تأکید بر اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه ، در مراسم افتتاحیه گفت: “فناوری پایه و اساس اقتصاد مدرن جهان است که توسط دانشگاه های تجاری تحقق می یابد.”

روح الله چراغ پور افزود: شعبه کهنوج توانسته است در این راستا گام های بلندی بردارد و در سال سریع این استراتژی دانشگاه برای تقویت و پشتیبانی شرکت های دانشجویی و پروژه های فوق برنامه برای کمک و پشتیبانی از تولید ملی و رفع مشکلات منطقه و کسب درآمد غیر شهروندان باشد. “

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت کادر آموزشی و تواناییهای سخت افزاری و توسعه نرم افزار شعبه کهنوج به عنوان یک مرکز تحقیقاتی کارآمد و نوآورانه در جنوب استان کرمان و برقراری ارتباط موثر بین دانشگاه و دستگاه اجرایی ، باید تلاش زیادی شود تا صنعت و اعتماد اجرایی به دانشگاه جلب شود. “آزادی و همکاری اسلامی بین دو کشور به پایان رسید و در پایان سال 1998 ، سه قرارداد فوق برنامه به ارزش یک میلیارد آیین امضا شد.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج ادامه داد: در همین راستا دستگاه آب مغناطیسی خورشیدی اولین شعبه کهنوج در خارج از پروژه دانشگاه با جاده های کرمان جنوبی و توسعه شهری DG بود که توسط یکتا کیا طالشگر ایریانا محققان بخش برق این دانشگاه انجام شد. ساخته شد و به بهره برداری رسید

مهدی مظفری لاغا ، مدرس گروه برق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج و مدیر اجرایی یکتا کیا طالشگر ایریانا نیز گفت: “سیستم های هوشمند مدیریت انرژی به منظور تحرک طراحی و ساخته شده اند.”

به گفته آنا ، واحد فناوری قبلاً موفق به ثبت چندین اختراع ثبت شده و طراحی صنعتی شده است.

انتهای پیام / 4062 /

دکمه بازگشت به بالا