فرهنگ و هنر

در شرایط کرونا چاره دیگری نداشتیم!

شاهین علیزاده ، رهبر گروه “اسلامی” و یک درمانگر ، شرایط سی و ششمین جشنواره موسیقی فرفره را به روشی مجازی توصیف کرد: “این جشنواره جنبه ای طرفدار هنرمند دارد و البته سازماندهی آن اغلب بهتر است نه برای تهیه آن زیرا باعث می شود موسیقی نچسبد و جریان پیدا نکند.

جشنواره فجر با اجرای “Im” از North Corazon و Bouwood با اجرای قطعات موسیقی کلاسیک کنجی آغاز می شود.

علیزاده ، رهبر “ایستم” و یک متخصص آرایشی و بهداشتی که امسال برای اولین بار با گروه “ایستام” در جشنواره شرکت کرد ، در مورد جو و جو آنها در این جشنواره مجازی گفت: “به عنوان یک قاعده کلی ، عملکرد هرگز جذاب نیست برای مخاطب یا هنرمند حضور نخواهد داشت. اما در این شرایط چاره دیگری نداریم. اگر مخاطب در سالن حضور داشته باشد ، خودش خوشحالتر خواهد شد و هنرمند با اشتیاق بیشتر از مخاطب ، نمایش پرشور و هیجان انگیزتری را اجرا می کند.

این هنرمند که درگیر موسیقی ایرانی است و بعد از موسیقی کلاسیک شروع به کار در صنعت موسیقی محلی می کند ، درباره شرایطی که کرونا برای او ایجاد کرد ، گفت: نمی توان گفت کرونا تاثیری در کار من ندارد ، اما به طور کلی تأثیر نمی گذارد کارآمدتر از آنجا که من در ابتدای کرونا تدریس می کردم ، تنها راه کار آموزش آنلاین است. به طور کلی ، شرایط برای افرادی که تدریس می کنند تغییر زیادی نکرده است.

وی همچنین درباره وضعیت هنرمندان محلی از ابتدای شیوع کرونا گفت: “البته ، برای آن دسته از هنرمندانی که در زمینه موسیقی فعالیت می کنند ، انفجار گل تاج اثر مخربی دارد ؛ زیرا بخش قابل توجهی از کار آنها در جلسات و مراسمی که با شروع اپیدمی از آنها حذف می شود ، انجام می شود.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فارنهایت در روز چهارم اسفند به پایان می رسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا