فرهنگ و هنر

در شرایط کرونا خلاقیت‌هایی در موسیقی بروز کرد

وزیر فرهنگ و راهنمایان اسلامی پیامی را به سی و ششمین جشنواره موسیقی Far Far ارسال کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فارنهایت ، سدی عباساهی در پیام خود به جشنواره نوشت:
هنر از طریق زمان و رویدادها باز می شود و رشد می کند ، از گذشته تا امروز ، جریان ها و آثار هنری از متن وقایع بیرون می آیند و هویت فرهنگی و هنری جامعه را به عنوان زبان همدلی تبیین می کنند.
در سال های اخیر ، چون شرایط تاج برای همه حوزه ها از جمله فرهنگ و هنر از جمله موسیقی ، همدلی و انسجام اجتماعی دشواری هایی ایجاد کرده است و مطابق با ویژگی های دوران ، این آفرینش به عنوان یک نوازنده و هنرمند ظهور کرده است. . تجربه ای ایجاد کنید که موسیقی را ادامه دهد.
وزیر فرهنگ و اسلام در ادامه با ارسال پیامی به جشنواره گفت: “سی و ششمین جشنواره موسیقی فارنهایت فرصت هایی را براساس شرایط جدید و روش های مناسب زمان برای اجرای گروه های موسیقی و هنرمندان و استفاده از مخاطبان ارائه می دهد.” تمرکز بر زمینه های مرتبط با موسیقی مانند موسیقی و تولید ، برگزاری رسانه های تخصصی موسیقی “جوایز موسیقی” و “جوایز موسیقی و رسانه” ، ارائه دیدگاه ها و رویکردهای گسترده به موسیقی و حوزه های اطراف بخش مسابقات این جشنواره همچنین فرصتی برای شناسایی ، بحث و انتقاد از مهارت ها و مقادیر تولید موسیقی ، کمیت و کیفیت و نیازهای موجود در این زمینه است.
من از حضور هنرمندان مشهور در سی و ششمین جشنواره موسیقی فرفر قدردانی می کنم و صمیمانه از زحمات همکاران معاون وزیر هنر و دفتر جشنواره تشکر می کنم.

به گزارش سلام آنلاین ، سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از 27 بهمن تا 4 اسفند در بخشی رقابتی و غیر رقابتی برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا