عمومی

در تقبیح طرح صیانت – سلام آنلاین

همه تلاش‌ها برای محدود کردن اینترنت به نتیجه نمی‌رسند، زیرا افتخار هستی مبتنی بر گسترش عدالت، آزادی و حق انتخاب انسان است. موسوم به «حمایت از حقوق کاربران در اینترنت» طرحی مغایر با کنوانسیون های ملی و مغایر با اصول جریان آزاد اطلاعات و نیازها و الزامات جامعه بشری امروزی است.

ما توجه طراحان و طرفداران این پروژه رگرسیون را به تجربه شکست خورده سیاست های محدودکننده قبلی در جریان آزاد اطلاعات جلب می کنیم. ما انتظار داریم که تعهد حاکمیتی به پذیرش و اعمال آزادی های قانون اساسی و اعلامیه جهانی حقوق بشر و توسعه تجارت و رونق اقتصادی نقش ایران را در دنیای مجازی محدود نکند.

متأسفانه جریانی که با تدبیر و ارائه طرح های غیرمنطقی و غیرمنطقی مردم را کوچک و ناچیز می داند، پتانسیل حضور موثر ایران در اینترنت به ویژه در تجارت امروز را دو چندان می کند و ناکارآمدی را افزایش می دهد و رضایت مردم از نارسایی های اقتصادی دو چندان می شود. و ساختار فرهنگی که انجام می دهد. محدود کردن و مسدود کردن سرویس دهندگان خارجی نوعی خودتنبیهی است که به نفع دشمنان این سرزمین خواهد بود.

نویسندگان ضمن نفی و محکومیت به اصطلاح «حمایت از حقوق کاربران اینترنتی» که قرار است اصل 85 را در بر گیرد برای فرار از چشم تیزبین مردم از تصمیمات نمایندگان معتقدند که مسئولان کشور معتقدند بلوغ و مسئولیت پذیری و اقدام انسانی، به نام راه حل مبارزه با تهاجم فرهنگی، تسهیل تولید فرهنگی و استفاده از فناوری روز برای توسعه تحول فرهنگی!

دکمه بازگشت به بالا