علمی و پزشکی

درچه صورتی گوش‌درد و گلودرد شدید نشانه کرونا ست؟

طبق این گزارش شفافاین متخصص گوش و حلق و بینی گفت: “طبق آزمایش بالینی ، علائم جدیدی به شکل درد گردن و درد یک طرفه در بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب مشاهده شده است.”

دکتر کامران خداکارمی با توجه به مشاهدات بالینی برخی از چشم پزشکان ، اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت طبق مشاهدات بالینی ، برخی از متخصصین چشم به عنوان علائم جدید در قالب درد به تیم علمی معرفی شده اند. گلو و درد شدید. ” یک طرف در بیماران مشکوک به بیماری عروق ویروس کرونا مشاهده شد.

وی افزود: این علائم ، که گاه با سردردهای شدید یا سایر علائم بیماری عروق ویروس کرونا همراه است ، در صورت عدم وجود مشکلاتی مانند ریفلاکس و زخم دهان مشاهده شده است. معاینه این افراد هیچ نشانه ای از قرمزی یا سوزش در گلو یا قرمزی جزئی در لوله را نشان نداد که نمی تواند نشان دهنده درد شدید باشد.

Kodakarama گفت: “بیش از نیمی از این بیماران ، تشخیص عروق ویروس کرونا مثبت است و در بعضی از افراد علائم تاج دیگر نیز وجود دارد مانند درد بدن ، سردرد ، علائم دستگاه گوارش و علائم عصبی مانند نوسانات خلقی.” “

وی افزود: یکی دیگر از علائم بالینی که امروزه مشاهده شده است ، وجود بیماری تیروئید در برخی از افراد است. با توجه به اینکه تیروئیدیت در این فصل شایع نیست و بیمارانی که مورد بررسی قرار می گیرند از نظر سن و جنس مستعد ابتلا به بیماری تیروئید نیستند ، تیروئیدیت را می توان در نظر گرفت. علائم احتمالی بیماری عروق ویروس کرونا.

یک متخصص گوش ، بینی و گلو توضیح داد: اگر فردی به گلودرد و گوش شدید مبتلا باشد ، بیش از چهار یا پنج روز ادامه دارد و دلایل دیگری مانند گاستروانتریت ، عفونت در گلو. گردن یا زبان و درد ”. و هیچ التهابی در انتهای دندان یا مفاصل فک وجود نداشت. و غیره. می توان به وجود تاج شک کرد.

خداکارمی با بیان اینکه مبتلایان به درد یک طرفه و شدید گوش و گلو باید توجه بیشتری داشته باشند گفت: این افراد باید از ماسک استفاده کنند و از تماس با دیگران خودداری کنند و با ویزیت تحت درمان قرار گیرند. دکتر. “

دکمه بازگشت به بالا