علمی و پزشکی

درمان آنتی‌بادی یا واکسن برای افراد آسیب‌پذیر مناسب است؟

ب‌نیوزاب‌ینونیوز:

در حالی که واکسن ها از سیستم ایمنی بدن برای تولید آنتی بادی علیه ویروس استفاده می کنند ، این درمان با تزریق مستقیم آنتی بادی به بدن انجام می شود.

صدها هزار نفر از مردم انگلیس که برای واکسیناسیون بسیار ضعیف بودند ، می توانند به زودی از آنتی بادی تا Covid-19 محافظت شوند.

طبق آزمایشات اولیه ، آنتی بیوتیک درمانی در جلوگیری از Covid-19 از شش ماه به یک سال بسیار مثر است و آزمایشات نهایی برای تأیید این موضوع آغاز شده است.

توسعه دهندگان امیدوارند که در سه ماه اول سال آینده ، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، می تواند با خیال راحت و م toثر به افراد آسیب پذیر تحویل داده شود.

محققان گفتند: “ما از نتایج این مطالعه بسیار مطمئن هستیم.” سر منه پانگالوس ، معاون اجرایی تحقیقات دارویی در آسترازن ، گفت: “با توجه به قدرت این آنتی بادی ها برای از بین بردن ویروس ها در آزمایشگاه ، احتمالاً م workثر است.”

رئیس تیم واکسن Covid-19 در انگلستان گفت: “صدها هزار نفر در گروه آسیب پذیر هستند که احتمالاً واجد شرایط این نوع درمان هستند.”

آنتی بادی علاوه بر کمک به افرادی که نمی توانند واکسینه شوند ، سریع درمان می شوند. تقریباً شش هفته طول می کشد تا واکسن کاملاً مثر باشد ، اما درمان آنتی بیوتیکی سریعتر خواهد بود.

از این دارو می توان برای محافظت فوری از افراد در بیمارستان استفاده کرد. با این حال ، با توجه به این مزایا ، این دارو در جلوگیری از Covid-19 نقش ثانویه دارد زیرا گرانتر از واکسن است و نمی تواند به همان اندازه سایر داروها تولید شود.

با در دسترس بودن دارو ، انتظار می رود هزینه درمان آنتی بیوتیکی برای هر نفر بین 500 تا 1000 پوند باشد ، در حالی که اولین واکسن موثر تولید شده توسط Pfizer و BioNTech 39 دلار است.

با اولین تزریق داوطلبانه ، مرحله سوم آزمایش دارو در منچستر آغاز شد. این آزمایش روی 5000 نفر انجام شد که 1000 نفر آنها انگلیسی بودند.

نیمی از داوطلبان بیش از 65 سال سن دارند و نیمی از آنها در خانه های سالمندان زندگی می کنند. افراد زیر 65 سال که سیستم ایمنی ضعیفی دارند یا توسط مراقبین در معرض بیماری قرار گرفته اند ، آسیب پذیر هستند.

آزمایش فاز III برای ارزیابی ایمنی و اثربخشی طولانی مدت آنتی بادی ها به 5000 بیمار در سراسر جهان نیاز دارد. در انگلیس ، رهبران آزمایش 1000 بیمار را که در 9 مکان در سراسر کشور تحت درمان هستند ، آزمایش می کنند.

دکمه بازگشت به بالا