اجتماعی

درخواست انجمن معلولان از وزارت کشور برای مناسب‌سازی شعب اخذ رای

رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان ایران گفت که سال گذشته بسیاری از معلولان از عدم دسترسی به آرا به دلیل ناکافی بودن مراکز رای گیری شکایت داشتند و رأی دادن را تا حدی در نظر گرفتند. این را به استاندار یادآوری کنید.

محمودنژاد در مصاحبه با سلام آنلاین وی با ابراز امیدواری از اینکه وزارت کشور شرایط حضور معلولان را برای شرکت در مراکز رای دهی فراهم می کند ، افزود: “برای اینکه افراد معلول بتوانند نقش خود را در انتخابات ایفا کنند ، مراکز و شعب اخذ رأی باید در دسترس باشد. به راحتی. “در دسترس.

رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان ایران گفت که سال گذشته بسیاری از معلولان از عدم دسترسی به آرا به دلیل ناکافی بودن محل برگزاری محل شکایت کرده و انتخابات جزئی را در نظر گرفتند. فرماندار در این باره.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداهایی که حقوق شهروندی افراد معلول را به رسمیت بشناسند و در برنامه های تبلیغاتی خود از آنها نام ببرند ، مورد توجه جامعه معلولان قرار خواهند گرفت.

محمودنژاد یادآور شد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر در سراسر کشور باید نیازها و مشکلات 1.8 میلیون معلول و 8 میلیون معلول را تشخیص دهند و در مورد آنها در برنامه صحبت کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق ایران گفت: “حضور افراد دارای معلولیت در تشکیل دولتها و نهادهای دولتی موضوعی است که دولت سالها و ظرفیت مردم از آن چشم پوشی کرده است.” افراد معلول. افراد دارای معلولیت با تحصیلات و دانش و تجربه خوب در ساختارهای دولتی.

وی با بیان اینکه حداقل انتظار این است که افراد دارای معلولیت در سطح مرکزی ، وزارتخانه ها ، م institutionsسسات و م institutionsسسات جایگاهی داشته باشند ، گفت: “اقدامات انجام شده اما هنوز انتظارات معلولان را برآورده نکرده است ، بنابراین اقدامات لازم گرفته شود

مدیر اجرایی انجمن حمایت از حقوق معلولان ایران گفت: “در سالهای اخیر ، گسترش تورم و افزایش تورم و نابرابری در توزیع منابع بر زندگی افراد معلول تأثیر گذاشته است.”

در همین راستا ، وی نامزدهای ریاست جمهوری را به شرکت در برنامه بازنشستگی ازکارافتادگی ، اشتغال ، مسکن ، حق بیمه پایه و معافیت های مالیاتی اضافی و سایر کارها ، تهیه تجهیزات توان بخشی و توجه به حقوق کودکان ، توانایی های خاص ، رفاه اجتماعی و حتی در مبارزات انتخاباتی خود برای تأیید آسمان و تصمیمات خانواده بسیار وسوسه انگیز نیستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا