تازه های کسب و کارعمومی

درباره ظرفیت‎های مختلف اکانت‎های PSN

اموزش ظرفیت های پلسیشن ۴: هنگامی که برای اقدام می کنید گزینه های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است. در واقع شما موارد مختلفی برای خرید دارید که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. این موارد “ظرفیت های” بازی پلی استیشن هستند. معمولاً هر بازی در سه ظرفیت ارائه می شود که هر کدام دارای امکاناتی جدا هستند. در زیر ظرفیت های بازی پلی استیشن را بررسی می کنیم تا در هنگام خرید بدانید که چه ظرفیتی را باید خرید کنید و کدام مناسب شماست.

اکانت ظرفیت اول

ظرفیت های بازی پلی استیشن به سه نوع تقسیم می شوند که ابتدا به اکانت ظرفیت ۱ بازی می پردازیم. اکانت ظرفیت ۱ امکان بازی فقط به صورت آفلاین را دارد در بین ظرفیت های بازی پلی استیشن، ظرفیت اول امکان نصب دوباره ندارد و بعد از استفاده نیز قابلیت فروش ندارد. اگر بازی شما قفل شود در این ظرفیت گارانتی به شما تعلق نمی گیرد؛ اما شما می توانید بر روی تمام یوزرهای کنسول از آن استفاده کنید. اکانت ظرفیت ۱ بین ظرفیت های بازی پلی استیشن کمترین قیمت را دارد. دلیل کم بودن قیمت آن عدم داشتن گارانتی و عدم توانایی اتصال به اینترنت می‌باشد که در صورت اتصال کنسول به اینترنت بازی خریداری شده قفل خواهد شد.

اکانت ظرفیت دوم

اکانت ظرفیت ۲ را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین می توانید استفاده کنید. همچنین شما می توانید بر روی تمام یوزرهای کنسول به جز یوزر خریداری شده از این بازی استفاده کنید. با توجه به اینکه ظرفیت دوم امکان نصب دوباره و گارانتی در صورت قفل شدن دارد؛ و همین طور این امکان را به کاربر می دهد که بتواند آن را به فروش برساند، نسبت به دیگر ظرفیت های بازی پلی استیشن قیمت بالاتری را داشته است. اکانت ظرفیت ۲ برای افرادی که می خواهند همیشه از دو مزیت انلاین و افلاین و همچنان فروش بازی در صورت عدم نیاز مناسب است؛ بنابراین سایر دسترسی ها توسط ظرفیت دوم به کاربرد داده می شود. البته اکانت ظرفیت ۲ امکان بازی کردن در تمام یوزر ها را به شما میدهد و تنها در یوزر خریداری شده امکان بازی کردن یا انلاین شدن را ندارید.

اکانت ظرفیت سوم

اکانت ظرفیت ۳ نیز مانند دیگر ظرفیت های بازی پلی استیشن یک سری خصوصیات را دارد. در این ظرفیت، شما فقط به صورت آنلاین می توانید بازی کنید و کنسول شما باید برای بازی به اینترنت متصل شود. البته نیازی به اینترنت پرسرعت برای بازی ندارید. همچنین شما فقط بر روی یک یوزر می توانید از ظرفیت سوم استفاده کنید. این دو تفاوت اکانت ظرفیت ۳ با اکانت ظرفیت ۲ است؛ اما تمامی امکانات دیگر در اکانت ظرفیت ۳ فعال است. به عنوان مثال شما می توانید در صورت قفل شدن بازی گارانتی داشته باشید و همچنین در صورت ایراد پیدا کردن بازی آن را مجدداً نصب کنید. همچنین بعد از استفاده می توان آن را مجدداً به فروش رساند. قیمت آن نیز حد وسط دیگر ظرفیت های بازی پلی استیشن است. در این مقاله با ظرفیت های ps4 و تفاوت ظرفیت های ps4 آشنا شدید. برای انتخاب اینکه کدام ظرفیت را تهیه کنید بهتر است که ببینید کدام دسترسی ها برای شما مهم تر و مناسب تر است و مطابق با نیاز خود هزینه بازی را پرداخت کنید.همچنان قبل از خرید میتوانید اموزش استفاده از این ظرفیت ها را

درباره اکانت‌های ظرفیت اول
امکان بازی به صورت آنلاین دارد (بدون ضمانت)
امکان بازی به صورت آفلاین دارد
امکان استفاده بر روی تمام Userهای کنسول دارد
امکان نصب دوباره ندارد
گارانتی درصورت قفل شدن بازی ندارد
قابلیت فروش بعد از استفاده ندارد

بازی‌های ظرفیت اول از نظر قیمت، از سایر ظرفیت‌های بازی‌های دیجیتالی ارزان‌تر هستند. اما همانطور که در جدول بالا نیز مشاهده می‌کنید، این ظرفیت از بازی‌های دیجیتالی بصورت کامل فاقد گارانتی و ضمانت از طرف ارائه کننده می‌باشد. اما چنانچه کاربران از بازی به صورت آفلاین استفاده کنند، می‌توانند بدون نگرانی از قفل شدن بازی، آن را برای همیشه در اختیار داشته باشند. مهلت نصب دیتا برای اکانت‌های ظرفیت اول در مراجع مختلف متغیر است اما بصورت کلی شش ساعت می‌باشد. این به آن معناست که بعد از شش ساعت، اکانت‌های ظرفیت اول فاقد گارانتی می‌شوند.

درباره اکانت‌های ظرفیت دوم
امکان بازی به صورت آنلاین دارد
امکان بازی به صورت آفلاین دارد
امکان استفاده بر روی تمام Userهای کنسول دارد
امکان نصب دوباره دارد
گارانتی درصورت قفل شدن بازی دارد
قابلیت فروش بعد از استفاده دارد

بازی‌های ظرفیت دوم، دسترسی کاملی را در اختیار استفاده کننده می‌گذارند. این بازی‌ها از نظر قیمت، از سایر ظرفیت‌ها گران‌تر هستند اما دلیل این گران بودن، کامل بودن اکانت می‌باشد. درواقع کاربرانی که قصد استفاده از بازی و فروش مجدد آن را دارند می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند. بازی‌های ظرفیت دوم از هر نظر شامل ضمانت می‌شوند و کاربران می‌توانند با خیالی آسوده از این نوع بازی‌ها استفاده کنند. خرید بازی از طریق خرید بازی fc24 برای ps5  سایت ایگارا .

درباره اکانت‌های ظرفیت سوم
امکان بازی به صورت آنلاین دارد
امکان بازی به صورت آفلاین ندارد
امکان استفاده بر روی تمام Userهای کنسول ندارد
امکان نصب دوباره دارد
گارانتی درصورت قفل شدن بازی دارد
قابلیت فروش بعد از استفاده دارد

بازی‌های ظرفیت سوم از نظر کارایی و دسترسی، شباهت زیادی به بازی‌های ظرفیت دوم دارند و تنها تفاوت آن‌ها عدم امکان استفاده بر روی User دیگر و همچنین عدم امکان استفاده بصورت آفلاین است. این بدان معناست که برای استفاده از بازی‌های ظرفیت سوم باید اتصال اینترنت بر روی کنسول برقرار باشد اما نیازی به بالا بودن سرعت نیست و حتی با پایین‌ترین سرعت ممکن نیز می‌توان از این نوع بازی‌ها استفاده کرد. در این دنبال کنید میخواهیم بفهمیم معنای ظرفیت 1 و 2 و 3 اکانت های قانونی بازی چیست؟ دوستان عزیزم، قبل از خرید کردن اکانت های قانونی، این توضیحات را بخوانید. ممکنه که جواب سوالات یا مشکلاتتان باشد! پس لطفاً توجه کنید. انتخاب ظرفیت موردنظر، یکی از چالش های مهم خریدار است. قبل از خرید اکانت های ظرفیتی، حتماً لازم است اطلاعاتی درباره آن ها کسب شود. اگر برایتان سوال است که مگر هر ظرفیت چه فرقی باهم دارند که به طور جداگانه و با قیمت های مختلف فروخته می شود؟ با ما همراه باشید تا بتوانید به جواب سوالتان برسید و تصمیم درستی برای خرید ظرفیت اکانت بازی موردنظر خود بگیرید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا