علمی و پزشکی

دانشگاه تهران در ساخت ردیاب های ویروس کورونا همکاری می کند



آفتاب نیوز:

دکتر محمد رحیمیان ضمن تشریح اقدامات دقیق دانشگاه تهران در رابطه با Qovid 19 ، اظهار داشت: دانشگاه تهران آماده ارائه کلیه توانمندیهای تحقیقاتی و آزمایشگاهی ما است. “این استراتژی های مؤثر را برای کنترل و معالجه بیماری به موقع اجرا و پیاده سازی کرده است.”

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران ، راه اندازی یک سیستم کمکی برای تنفس مصنوعی با هزینه کم و انتشار تولید ملی آن ، سیستم تشخیص صدا Corona بر اساس الگوهای سرفه مداوم ، شما مهمترین اقدام در این دانشگاه در تهران را ذکر کردید.

وی گفت: “علاوه بر این ، گروهی از دانشمندان که متخصص در تشخیص و مقابله با viridians 19 با روشهای بیولوژیکی ، حسگر و آشکارساز هستند ، روشهای درمانی و تولید واکسن ، سیستمهای هوشمند و تحلیلی و کارهای مشاوره قرن 19 را ارائه می دهند.” “همچنین یک گروه مشاوره کلان اقتصادی در طول قرن 19 برای مطالعه و ارائه راهکارهای مختلف در مورد جنبه های مختلف بحران ، با حضور اساتید و کارشناسان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران تأسیس شد.”

دکتر رحیمیان با اشاره به جلسه ویژه کارگروه اجتماعی دانشگاه تهران اظهار داشت: این جلسات با هدف بررسی “پیامدهای اجتماعی اپیدمی و بررسی کورونا در ایران و چگونگی برخورد با آن” با متخصصان در زمینه های مرتبط ، موضوعات و موضوعات همراه است. پرداختن به این تأثیرات از جمله استراتژی ادغام اجتماعی با فاصله اجتماعی ، بررسی موضوعات مربوط به مدیریت بحران و اقداماتی که توسط دانشگاه تهران با همکاری سایر دانشگاه های کشور قابل اجرا است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: “یک مجمع خاص با عنوان” راهکارهای علمی برای پیشگیری از بیماری همه گیری و مقابله با ویروس های کووید -19 از طریق مشاوره های تخصصی در چهار گروه کاری “برگزار کنید. قائد 19 چگونه علوم زیستی، »تست مجموعه ای و تشخیص ویروس 19″، “مقدمه به حفظ و چگونگی تولید واکسن برای ویروس ها Qoid 19″، “سیستم های هوشمند و تجزیه و تحلیل داده ها” و بحث در مورد موضوعات مهم، رویدادهای انجام شده و ایده های در مورد نقش گسترش بیماری، ابزار برای تشخیص در سطح ملی، اثرات مهار اسید مختلف ایجاد این ویروس محرک، واکسن و داروها برای درمان موثر و همچنین امکانات دیگر در دانشگاه تهران از کار در این زمینه مورد نیاز برای پژوهش. “

گروه کاری کلان ویژه اقتصادی از دانشگاه تهران را شرح دهید، گفت: “در این جلسه از گروه این عملیات به نام” بررسی شورای اقتصادی و اجتماعی اندازه بر روی سرعت گسترش و استراتژی مدیریت “با نگه داشتن یک جلسه از کارشناسان در زمینه های مرتبط و مقیاس بررسی اقتصاد شیوع بیماری همه گیر گلو و” تحت تاثیر اقتصاد ایران، که راه حل های پیشنهادی برای مقابله با آن ها و استراتژی برای مدیریت بحران و جلوگیری از پایداری از تاثیر آن را در بزرگ اقتصادی، اجتماعی، علم و تکنولوژی. “

دکتر رحیمیان یک برنامه جامع برای “بازیابی اطلاعات هوشمند برای بازیابی وضعیت اصلی Quaid 19” توسط تیم مشغول به کار در سیستم های هوشمند و تجزیه و تحلیل داده ها در برنامه ویروس Quaid 19 ، با هدف ایجاد یک کارگروه ملی با دانشگاه برای حمایت از مدیریت داده ها در Teh ارائه کرده است. Corona Crisis نقشه راه ، مدیریت بحران و بازسازی کشور را به بهترین شکل اعلام کرده است.

معاون تحقیقات و فناوری، دانشگاه تهران، سیستم در حال کامل تاج Teleradioligy ملی، دانشکده مهندسی برق و علوم کامپیوتر در مدارس فنی، با هدف به دست آوردن یک عکس دیجیتال پزشکی از دستگاه های بیمار پزشکی در مرکز پزشکی، او گفت آمبولانس و میدان بیمارستان و گزارش برای دکتر پزشکی بعدی خود درمان سریع ترین، در میان دیگر اقدامات لازم برای در دانشگاه تهران گرفته شده است.

در پایان سخنرانی، شما می دکتر رحیمیان آماده و ترتیب اطلاعات شبکه اجتماعی (حدود 4 میلیون ارسالها) برای تجزیه و تحلیل و بحث در مورد ایران اجتماعی به قائد 19 برای برنامه ریزی بیشتر از طریق اسکن از بازار تجزیه و تحلیل داده (ادامه) پردازش CT و رادیوگرافی برای تشخیص امکان رادیوگرافی به منظور کاهش هزینه و امکان حمل نیل در کشور (پژوهش) و شرکت تولید نانوحسگرها میکروسیالی برای تشخیص ویروس covid 19 (در دست مطالعه) اقدامات دیگری که گرفته شد و ادامه تحقیق و محققان در دانشگاه تهران است.


کلیه محتوای این سایت طبق استخراج اخبار روز، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین دلیل مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و پایگاه اینترنتی سلام آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا