علمی و پزشکی

خواستار تشکیل ستاد ملی جمعیت هستیم

معاون وزیر بهداشت در اولین نشست پایگاه عملیاتی مراقبت از سلامت خانواده و جوانان شهروندی اعلام کرد: با تشکیل ستاد ملی کرونا، نیازمند تشکیل ستاد ملی اتباع و حضور مدیران ارشد در این ستاد هستیم. مرکز فرماندهی.

به گزارش سلام آنلاین، دکتر کمال حیدری با بیان اینکه قانون حمایت از خانواده ها و جوانان مردم در ۲۴ مهرماه در مجلس به تصویب رسید، گفت: قانون حمایت از خانواده ها و جوانان به تصویب مجلس رسید. برای اجرای هر چه مؤثرتر این قانون نیازمند اقدامات، جهاد و عملیات فوری هستیم و از این نظر باید ستادهای مردمی هر چه زودتر تشکیل شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در مناسبت های مختلف در قالب فرمایشات مختلف نگرانی خود را نسبت به جمعیت ابراز داشته اند و این قرارگاه با راهبرد خود می تواند در جهت تحقق آنها اقدامی هدفمند انجام دهد.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه بسیاری از مواد قانون حمایت از خانواده و جوانان که به تصویب مجلس شورای ملی رسیده است، مربوط به حوزه های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیرخانه ستاد است. برای عملیات برای سلامت خانواده و حفاظت از جوانان. در وزارت بهداشت تأسیس شد.

حیدری با اشاره به اینکه با از دست رفتن فرصت های رشد جمعیت، فرصت های توسعه کشور از بین می رود، گفت: با تشکیل کمیته هایی برای کمک به خانواده ها و جوانان مردم در سطوح مختلف وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه های علوم پزشکی و… برای به حداکثر رساندن استفاده از پنجره های فرصت، باید اقدام کنیم.

وی گفت: همفکری با مجلس و برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان با توجه به اینکه اکنون فصل بودجه در مجلس است و نباید وقت تلف شود، اقدام مهم دیگری است که باید انجام شود.

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه تمامی تصمیمات اردوگاه باید اجرایی شود، گفت: وزارت کشور و استانداری باید مسائل مردم را در اولویت کارها و برنامه های خود قرار دهند. سازمان‌های تبلیغاتی همچنین می‌توانند به طور مؤثر با شبکه روحانیون ارجمندی که دارند برای ایجاد فرهنگ افزایش جمعیت همکاری کنند.

به گزارش وب دا، حیدری افزود: یکی از موانع عمده مراکز مشاوره جنسی و ناباروری تحت کنترل ماست که باید طبق قوانین فصلی استانداردسازی شود.

وی یادآور شد: تقویت واحدهای مردمی در معاونت بهداشت و کمیته نظارت بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان مردم را نباید نادیده گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا