عمومی

خرید داکت اسپلیت و نقد ویژگی های آن

خرید داکت اسپلیت که در واقع به عنوان اسپلیت های خانگی شناخته می شوند، تقریباً رایج ترین سیستم تهویه مطبوع در جهان است که توسط بسیاری از آنها برای تهویه هوا استفاده می شود. دستگاه معمولاً از تهویه هوا و یک کندانسور تشکیل شده است. البته برخی ممکن است داکت اسپلیت را به موازات تهویه مطبوع موجود در نظر بگیرند که این یک تصور غلط است.

نحوه ی کنترل دمای محیط با خرید داکت اسپلیت

خرید داکت اسپلیت را باید با دقت انجام داد. بیشتر دستگاه های داکت اسپلیت مجهز به کنترل کننده خنک کننده ای هستند که روی دیوار نصب شده اند و با تعیین نقطه تنظیم دما می توانید به موقعیت مورد نظر برسید. برای هوای سرد، از ترموستات فن کویل می توان برای اتصال و اتصال یک فن تبخیر استفاده کرد. برای کار با کویل های گرمایشی و ساخت تهویه هوا. در برخی از مدل ها در سایت مرجع، من متوجه شده ام که تأمین کننده سیستم کنترل و ترموستات را بر روی دستگاه ارائه می دهد که این کار نصب را ساده می کند.

گرمایش داکت اسپلیت

حالت گرمایش می توانید از دیگ بخار یا دیگ بخار فولادی (دیگ بخار) استفاده کنید و از واحد گرمایش مرکزی و پارتیشن مجرای داخلی به کمک کویل آب گرم در زمستان استفاده کنید. آب داغ از موتورخانه درون کویل آب گرم نصب شده قبل از مجرای آب فرو می رود، فن واحد داخلی داخل هوا از محفظه نصب شده مکش می کند و پس از عبور از سیم پیچ گرما از طریق مجرای به سمت مکان های مورد نظر هدایت می شود.

راهنمای خرید داکت اسپلیت در ایران

خرید یک داکت اسپلیت بسیار مهم است و چه نکاتی را باید در فرآیند تهیه در نظر گرفت. در انتخاب داکت اسپلیت دو نکته مهم وجود دارد: انتخاب دستگاه و اجرای صحیح آن. برخی با نصب نادرست دستگاه از تمام مزیت استفاده نمی کنند و اگر دستگاه به درستی کار نکند، آن را به کارخانه سازنده واگذار می کنند. به جرات می توان گفت بیش از نیمی از راندمان دستگاه به نصب و عملکرد مناسب دستگاه بستگی دارد. از طرف دیگر نوع برند، قابلیت های آن و ویژگی های مورد نظر خریدار در انتخاب دستگاه ترجیح دارد. برای خرید یک داکت اسپلیت، شما فقط نمی توانید به بازار بروید و به طور تصادفی یک دستگاه را انتخاب کنید.

مسئله بعدی ظرفیت دستگاه است که باید با توجه به محل نصب سایت، محل و منطقه استفاده از آن انتخاب شود. در صورت انتخاب دستگاه کم ظرفیت، سیستم به اندازه کافی کارآمد نخواهد بود و منجر به نارضایتی مصرف کننده خواهد شد. در صورت فراتر از ظرفیت محل نصب، که منجر به مصرف انرژی و مشکلات بعدی می شود.

مصرف انرژی در اینجا یکی از مهمترین جنبه های خرید محصولات الکترونیکی است که از اهمیت ویژه ای در دنیای امروز برخوردار است. شما نمی توانید یک وسیله را بدون بررسی کارایی و مصرف انرژی آن خریداری کنید. بنابراین، شما باید محصولی را خریداری کنید که با توجه به راندمان انرژی خود، از مصرف انرژی مناسب استفاده کند. در این حالت، داکت اسپلیت نیز باید با دقت انتخاب شود. هرچه میزان مصرف انرژی در مقایسه با تولید کمتر باشد، قیمت خرید نیز بالاتر می رود.

 

مرجع مقاله:

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/

دکمه بازگشت به بالا