خبر ۲۰ سه شنبه ۲۴ تیر

خبر ۲۰ سه شنبه ۲۴ تیر
محدودیت های کرونا در تهران بیشتر می شود. استاندار تهران گفت: سالن های ورزشی ، سالن های عروسی ، مراکز تجاری و همایش ها هفته آینده تعطیل خواهد شد. آخرین اطلاعیه تعطیلی مانع از بسته شدن برخی مشاغل شده است که امروز باید تعطیل شوند.

* چند اطلاعات مختصر

درهم و (عروسی و عزاداری) همچنان مقصر اصلی افزایش تعداد بیماریهای قلبی عروقی است … این همان چیزی است که معاون وزیر بهداشت که به همدان رفته بود ، گفت و از مردم خواست که شرکت نکنند. در هر مراسمی در این زمان.

کرونا هنوز هم در سایه برخی از بی دقتی ها تازه است. بیست و پنج استان دوباره در وضعیت اضطراری و جبران خسارت قرار دارند … متأسفانه 179 بیمار قلبی و عروقی دیگر در 24 ساعت گذشته درگذشت … 2521 بیمار جدید قلبی و عروقی شناسایی شدند شب گذشته 1،820 نفر در بیمارستان بستری شدند. بودن.

لبخند سالم در جامعه جز با پوشیدن ماسک و مشاهده پروتکل های بهداشتی امکان پذیر نیست …

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین شایعات مربوط به مصونیت معتادان به تاج را رد کرد و اعلام کرد 38 بیمار کونا تنها در تهران درگذشتند.

سخنگوی دولت گفت كه بخش هایی از محدودیت های تهران اعلام شده و سایر موارد از جمله كاهش ساعات اداری در ستاد ملی ، در نظر گرفته شده است.

به دنبال اخطار فرماندار مبنی بر 10 مرکز خرید در پایتخت ، یک بیماری همه گیر ژنتیکی ، کمبود سیلندرهای بنزین در آوا و بازپرداخت پرداخت نقدی برای تعداد مسافران بزرگراه در رسانه ها (گزارش خبرنگار)

حدود 13.3 میلیون نفر آلوده و بیش از 577000 نفر فوت کردند. این آخرین فوران در جهان است. سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است كه بحران تاج می تواند بدتر شود.

شیوع تاج گذاری در ایالات متحده به سرعت گسترش یافته است ، که تعداد بیماران به 3.5 میلیون نفر رسیده است. بیش از 138000 آمریکایی جان خود را از دست دادند. کالیفرنیا اولین ایالتی بود که تنگی عروق را دوباره برقرار کرد.

آمریكا 60 هزار مورد عفونت روزانه را برای چند روز گزارش داد. نیویورک تایمز گزارش داده است که امروز 5.4 میلیون آمریکایی بیمه درمانی خود را از دست داده اند. دلیل این امر این است که آنها بیکار هستند و نمی توانند حق بیمه خود را پرداخت کنند. کورونا حداقل در چهار ماه گذشته حداقل 50 میلیون آمریکایی را اخراج کرده است. وزارت خزانه داری ایالات متحده اعلام کرد که به بالاترین کسری بودجه ماهانه خود در ماه گذشته رسیده است. کسری بودجه در این ماه به 864 میلیارد دلار رسید.

ترخیص کالا از گمرک کالاهای اساسی در حال تسریع است.
این درخواست توسط رئیس وزارت صلح در جلسه ستاد اقتصادی * صورت گرفته است. این معلم خیابانی ادعا می کند که کالاها گمرک زیادی دارند و اگر به زودی وارد بازار شوند ، تأثیر مثبتی در تولید و تأمین نیازهای اساسی مردم خواهد داشت. اعضا همچنین با ساده و تسریع روند ترخیص کالاهای مهم موافقت می کنند. رئیس جمهور همچنین تأکید کرد که برآوردن نیازهای مردم و تولیدکنندگان از اولویت های دولت است. البته با نظارت دقیق باید قیمت ها را کنترل کنیم.

این زندانی دوباره در مرخصی پزشکی است. سخنگوی دادگاه گفت: دستورالعمل های ویژه مربوط به دادگاه در همه سطوح ، به ویژه در دستگاه قضایی اعمال می شود. اولین جلسه دادگاه در مورد اختلاس 60 میلیون پوندی نیز در کنفرانس مطبوعاتی سوک هاو برگزار شد. متهم در این پرونده به بهانه واردات کالا ، ارز دولتی را از بانک دریافت کرد ، اما بدون وارد کردن کالاها ارز را در بازار آزاد فروخته است. خبر اعدام رضا آذری ، مأمور اطلاعات امنیتی نیز در جلسه سخنگویان دادگاه گزارش شد.

اقتصاد در حال تلاش مهمترین راه حل برای مشکلات کشور است.
این همان چیزی است که دبیر شورای نگهبان در جلسه عمومی این شورا که در قالب ارتباط تصویری برگزار شد ، گفت و افزود: اگر تولید تشویق می شد ، بسیاری از مشکلات کشور حل می شود. حل شد

حمایت از بورس در دستور کار دولت قرار دارد … سخنگوی دولت گفت دولت با توافق برای افزایش سهم شرکت از شرکت های وابسته ، سعی کرده است به رونق بازار سهام کمک کند. خاخام افزود: دستگاه هایی که در این امر همکاری نمی کنند 5 درصد از بودجه ماهانه خود را از دست می دهند.

تثبیت شاخص بورس 1.8 میلیون واحد … شاخص بورس سهام 22،774 واحد افزایش یافته و به 1.844 میلیون واحد رسیده است.

سکوت طولانی پنتاگون درباره علت و میزان آتش سوزی ناوهای جنگی آمریکا …
دو هفته بعد ، USS Bonham Richard هنوز در آتش بود. ایالات متحده نیروی دریایی ایالات متحده می گوید پس از اعلام دو شماره مختلف دو روز پیش ، تعداد کشته ها به 59 نفر افزایش یافته است. پیشتر 21 نفر نیز زخمی گزارش شده بودند. به گفته یک مقام نیروی دریایی ایالات متحده ، آتش سوزی زیر کشتی در آتش بود. دمای داخل کشتی به هزار درجه سانتیگراد می رسد. کشتی 257 متری دو روز پیش در بندر سن دیگو منفجر شد و آتش گرفت. آتش سوزی باعث خسارت شدید به جلوی ناو هواپیمابر شده است. کشتی پیشرفته این هواپیما قادر به حمل حداقل 20 فروند جنگنده F-35 و حمل موشک های برد بلند است که با آتش نمی توان آنها را جابجا کرد.

* اطلاعات کمیسیون

روز شلوغ کمیته پارلمانی با حضور حدود نیمی از اعضای دولت برگزار شد … در جلسه کمیته صنعت و معدن که توسط وزیر امور خارجه ترتیب داده شده بود ، در مورد تقویت دیپلماسی دیپلماتیک و رفع موانع قانونی بحث و گفتگو شد. برای صادرکنندگان

وزیر نفت همچنین در جلسه کمیسیون انرژی حضور یافت و ضمن گزارش از برنامه ها و فعالیت های این وزارت در رابطه با توسعه صنعت نفت و صنایع شیمیایی ، به سؤالات نمایندگان پاسخ داد … آقای ژانگ نان خارج از جلسه پاسخی نداد. درمورد شایعات سؤال نخواهد شد. بابا

وزیر دفاع که میهمان اعضای کمیسیون امنیت ملی است ، آخرین دستاوردها و مهمترین موضوعات امنیتی کشور را برای این هیئت توضیح داد … اعضای کمیسیون کشاورزی همچنین میزبان وزیر نیرو و رئیس سازمان دفاع بودند. محیط برای بررسی وضعیت نهایی آب و خاک. … کمیسیون عمران همچنین وزیر انرژی ، راه و شهرسازی را دریافت کرد … با هماهنگی مجلس برای تهیه منابع پروژه های زیربنایی در بخش حمل و نقل ، جلسه اعضای اعضای کمیسیون عمران با وزیر راه و شهرسازی منعقد شد.

وزیر کار و رفاه ، وزیر اقتصاد و دارایی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در کمیته های مختلف مجلس شرکت کردند.

یازدهمین جلسه رسیدگی به جلسه محاکمه آبباتاری و سایر متهمان این پرونده برگزار شد. در این جلسه به عناصر بسیاری از املاک و مستغلات اکبر طبری و میلیاردرها پرداخته شد. دانیال زاده ، یکی از متهمان این پرونده ، به دلیل بیماری در جلسه دادرسی حضور نداشت و به وی گواهی پزشکی داده شد.

افتتاح مراکز جامع توانبخشی و توانبخشی دارو در پنج استان … رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در این مراکز مدت زمان درمان یک سال ، چهار ماه ، هشت شب است. ماه ها با پای پیاده … این مراکز در آذربایجان ، آلبازا ، سوریه و بلوچستان ، یزد و خراسان شمالی واقع شده اند.

با همکاری سازمانهای زندان و صندوق های بازداشت ، حدود 2500 زندانی مالی آزاد می شوند. هر یک از آنها در زندان حداکثر 50 میلیون توماس * است. بنیاد فقرا فردا 50 میلیون دلار هزینه می کند.

اخبار مذاکرات ایران و چین در مورد سند همکاری 25 ساله در برخی از رسانه های آمریکایی و شین هوا منتشر شد. وال استریت ژورنال می نویسد که ایران و چین روش دیگری برای ارائه به ایالات متحده از طریق توافق جامع دارند. وال استریت ژورنال می نویسد که تاکنون چین با تلاش های آمریکا برای کاهش خرید نفت از ایران مخالفت کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز همچنین نوشت: “ایران و چین به توافق جامع رسیده اند که راه را برای سرمایه گذاری میلیاردها دلار در زمینه های مختلف برای چین هموار می کند.

توافق ایران و چین خبر بدی برای مخابرات است ، زیرا ایالات متحده را تحت فشار حداکثری علیه ایران تضعیف می کند. نیکی هیلی نماینده پیشین ایالات متحده در سازمان ملل همچنین همکاری های ایران و چین را یک توسعه خطرناک خواند.

اوضاع در برخی ایالت های ایالات متحده بدتر از مناطق جنگی است. این به رسمیت شناختن رئیس جمهور ایالات متحده از وضعیت هرج و مرج در برخی ایالت ها است. ترامپ از تیراندازی و کشتار در میزگرد کاخ سفید یاد کرد. افزایش 358٪ در تیراندازی ها به 300 نفر در ماه گذشته در شهر نیویورک افزایش 133٪ قتل در آتلانتا 105 نفر از آمریکایی ها در طی دو هفته در اثر شلیک گلوله کشته شدند آخرین بار در فیلادلفیا…

اموال گمشده معدن كراتین با برداشت غیرقانونی … اموالی كه قرار بود با مجوز قانونی موجب اشتغال افراد منطقه شود.

دکمه بازگشت به بالا