اجتماعی

خاطیان تزریق سهمیه واکسن کرونای شهرداری عزل شدند

با دستور استاندار تهران و پس از تحقیقات لازم ، عاملان حین واکسیناسیون تاج از خانه بیرون رانده شدند.

به گزارش سلام آنلاین. طبق دستور استاندار تهران برای رسیدگی به موضوع واکسیناسیون ویروس کرونا در تهران و اهمیت پاسخ واضح و فوری به شهروندان و افکار عمومی. تحقیق در مورد این موضوع با حضور مقامات مربوطه تالار شهر انجام شد.

پس از تحقیقات ، مشخص شد که تاکنون تعدادی واکسن به خط مقدم نبرد کرونا تزریق شده است ، از جمله کارکنان بهشت ​​زهرا (س) ، پاکبانان ، کارکنان تلف شده. اصلی (از جمله نیروهای عملیاتی و اداری. مربوط به زیاد کار خطرناک در خدمات شهری). زنان و مردان) از طریق وزارت بهداشت تقسیم شده اند که در آن هیچ مدیر شهری تزریق آمپول را تا دسته چهارم انجام نمی دهد.

همچنین لازم به ذکر است که پس از تحقیقات مشخص شد که یک مقام منطقه از سهمیه فوق الذکر واکسینه شده و امروز به همراه سه همکار مربوطه در منطقه اخراج شدند.

با این حال ، تحقیقات نشان داد که تخصیص سهمیه ذکر شده در بالا در یک منطقه با پروتکل مصوب مطابقت ندارد و بنابراین معاون مدیر و مدیر خدمات شهری منطقه ای از کار برکنار شدند و به مقامات نظارتی دستور دادند زیرا سهل انگاری در نظارت و عدم رعایت پروتکل ها

برای جلوگیری از چنین سو abuse استفاده ای ، تصمیم گرفته شد که نام کلیه دریافت کنندگان واکسن در وب سایت شفافیت تهران موجود باشد و پروتکل های تزریق دقیق تحت نظارت فنی سالم و دفاع عمومی تهران اجرا شود.

در پایان گزارش عنوان شد که به لطف حساسیت رسانه ها ، به آنها اطلاع داده شد که در صورت سهل انگاری ، نظارت و نظارت بر روند و شناسایی افراد احتمالی ادامه خواهد یافت. یا سو abuse استفاده از مدیر ثابت شده است . به آنها پرداخته خواهد شد.

براساس گزارش خبرگزاری شهر ، اطلاعات منتشر شده در مورد استفاده از واکسن توسط سرپرست درست نیست. شهروندان می توانند اخبار و گزارش های پیگیری شده را از رسانه های مرجع و وب سایت های شفافیت دنبال کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا