بین الملل

حمله کماندوهای ترکیه به شمال سوریه به بهانه مقابله با عناصر «پ‌ک‌ک»

به گزارش خبرگزاری بین المللی فاشیست ، وزارت دفاع ترکیه چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی ترکیه 13 تروریست متعلق به یگان مدافع خلق وابسته به پ.ک.ک را در جنوب کشته اند.سوریه و در منطقه عملیاتی “سپر ارات”.

به گزارش دیلی صباح ، وزارت دفاع ترکیه اعلام کرده است که تروریست ها برای حمله آماده می شوند. وزارت دفاع ترکیه افزود: “حمله جدی دیگری توسط کماندوهای شجاع ما و 13 تروریست پ ک ک و یگان مدافع خلق به تروریست ها انجام شد که مصمم به حمله از شمال این کشور بود.” “سوریه در این عملیات نابود شد. نیروهای مسلح ما “

ترکیه عملیات سپر Effield را در 24 آگوست 2016 آغاز کرد و با ادعای دفاع از خاک خود به شمال عراق و سوریه حمله می کند.

وزارت دفاع ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد که ارتش ترکیه به وجود تروریست های پ ک ک با عملیات ضد تروریسم در داخل و خارج از کشور پایان می دهد. (جزئیات بیشتر)

ترکیه به بهانه مقابله با پ ک ک تمامیت ارضی شمال عراق و سوریه را نقض کرده است. پ ک ک که 35 سال با آنکارا ارتباط داشته است ، از نظر ترکیه ، آمریکا و اتحادیه اروپا یک گروه تروریستی محسوب می شود. ترکیه می گوید شبه نظامیان پ ک ک مسئول مرگ بیش از 40 هزار شهروند ترکیه از جمله زنان و کودکان هستند.

اخیراً نیروی هوایی ترکیه به بهانه حمله به مواضع پ.ک.ک به مناطق مسیحی در شمال سوریه از جمله یک روستای مسیحیان حمله و آنها را نابود کرد.

هواپیماهای جنگی ترکیه به شهر تلتاویل ، روستایی در نزدیکی طلات در استان الحسکه حمله کردند ، منابع محلی حملات هوایی ترکیه را تأیید کردند و گفتند که این منطقه بخشی از جنگ مداوم ترکیه علیه غیرنظامیان است. کردها در سوریه و عراق ، صرف نظر از عواقب آن برای غیرنظامیان در منطقه

این حمله خانه های مسیحیان را ویران کرد و بر اساس گزارشات شاهدان و تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی ، حملات هوایی خسارت های شدیدی به خانه ها وارد کرد که اکثر آنها غیرقابل سکونت بودند اما هیچ غیرنظامی وجود نداشت. یک نفر هنگام فرار ساکنان قبل از حمله کشته یا زخمی شد.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا