اقتصادی

حمایت از مشاغل تحت تأثیر تاج / دنبال کار قبلی



استاندار تهران با تأکید بر لزوم حمایت از مشاغل متاثر از وضعیت Corona ، بر لزوم حفظ اشتغال موجود تأکید کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به برنامه مسافت هوشمند اظهار داشت: یکی از اقدامات مؤثر و کارآمد برای از بین بردن چرخه بیولوژیکی کورو ویروس ، نظارت بر سرعت است شرایط جسمی و اجتماعی که در تهران تا 20 آوریل و در مناطق دیگر مانند مسافت ادامه دارد. ” هوشمند در حال اجرا است.

وی ادامه داد: برای کنترل و مهار این بیماری در دنیا دو تجربه وجود دارد ، یکی این است که آزمایش های زیادی به سرپرستی کره جنوبی و آلمان انجام شود. در این منطقه و دیگری استراتژی ماندن در خانه و از بین بردن چرخه انتقال ویروس است. ” راه حل دوم در کشور ما پیاده سازی شده است و تأکید و راهنمایی در کارآمد شدن این استراتژی است.

حاکم تهران سپس گفت: تهران خصوصیات خاصی دارد ، از یک طرف برخی مسافران هنوز برنگشته اند. از طرف دیگر ، به دلیل جمعیت زیاد و تراکم جمعیت نسبت به مناطق دیگر ، تهران شرایط خاصی دارد که این فعالیت ها توسط دانشگاه ها و مسئولان علوم پزشکی انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استاندار تهران ، محسنی بندپی با اشاره به عملکرد مراکز جامع خدمات درمانی اظهار داشت: ما برای 16 و 24 ساعت 69 مرکز خدمات جامع سلامت داریم ، اما نگرانی هایی در مورد بازگشت مسافران وجود دارد ، تا چند روز آینده اوضاع تصمیم خواهد گرفت. “

وی اضافه کرد: با توجه به خدمات پزشکی در منطقه تهران ، 146 مرکز پزشکی بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب را پذیرش و معالجه می کنند که این یک فعالیت اصلی 29 بیمارستان دولتی است و ما هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم. بیماران بستری در قلب قلب.

در پایان ، استاندار تهران در مورد حمایت از مشاغل تأکید کرد: اکنون دو مرحله مهم در حال پیگیری است ، یکی نظارت بر وضعیت بیمه بیکاری است که تاکنون برای بیمه بیکاری بیش از 60،000 نفر در منطقه تهران ثبت نام کرده اند و دیگری برای ارائه کمک و پشتیبانی حداکثری به شرکت ها. آسیب دیده برای کمک به حفظ شغل موجود.

انتهای پیام


این نوشته از سایت بر اساس پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار خبر می نماید، در نتیجه مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه آنلاین سلام آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا