استان ها

حضور پرشور در انتخابات؛ قدرت آفرین است

برای گزارش دادن خبرگزاری بارنا از مازندران یوسف نوری با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مهمترین و بزرگترین رویداد سیاسی کشور انتخابات ریاست جمهوری است که در حال حاضر در مرحله تبلیغات انتخاباتی هستیم.

وی افزود: رای دادن یک تکلیف است، نه تنها در انتخابات پیش رو موظف به رای دادن هستیم، بلکه باید از همه دعوت کنیم تا در این رویداد مهم شرکت کنند.

مازندرانی گفت: باید مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم تا شاهد انتخابات احساسی باشیم، البته حضور احساسی و حضور در انتخابات واقعا قدرتمند است و در این موضوع نقش دارد.

نوری با بیان اینکه مشارکت مازندرانی ها در همه ادوار انتخابات همیشه بالاتر از میانگین کشوری بوده است، خاطرنشان کرد: این امر نشان می دهد که مردم این استان شهیدپرور همیشه برای تحکیم پایه های خود استان مازندران هستند . اینکه در روز جنگی که لشکر ویژه 25 کربلا در کشور حماسه آفرید و بسیاری از حافظان حرم، پاسداران سلامت و امنیت استان جان، مال و همه چیز خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم مازندران روشن فکر و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی بودند، گفت: باید با مشارکت حداکثری و انتخاب درست شاهد برگزاری انتخابات باشکوه باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا