عمومی

حضور در پای صندوق رأی «نه» بزرگ به دشمنان و لبیک به ندای رهبر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آیت الله مهدی سلیمانی تبار در گفتگو با خبرنگار آنلاین با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 20 اسفند اظهار داشت: امیدواریم شاهد حضور پررنگ مردم باشیم و در این ماجرا دشمن مردم پای صندوق های رای باشیم. دور رای گیری

وی گفت: مردم مسلمان ایران با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راهپیمایی 22 بهمن امسال و در انتخابات 20 اسفند روز نمونه برگزار کردند و شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود.

کاندیداهای ششمین دوره انتخابات رهبری خبرگان مجلس با تاکید بر اینکه هم انتخابات شورای اسلامی و هم انتخابات خبرگان مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: سه وظیفه اصلی بر اساس قانون که یکی از آنها وظایف ریاضیدانان و مجتهدان است. مجلس. خبرگان رهبری، رهبران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شناسایی، راهنمایی و منصوب می کنند.

آیت الله سلیمانی تبار ادامه داد: 45 سال است که مقام معظم رهبری کشور را از سختی ها و مشکلات نجات داده و به سلامت به ساحل آورده اند.

وی با بیان اینکه مردم باید توجه کنند که انتخابات آنها بسیار موثر است و نگویند رأی ما بی اثر است، گفت: خیر، اینکه دشمن از انتخاب ما و انتخاب ما می ترسد، نشانه مؤثر بودن انتخابات است.

کاندیداهای ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، کارشناس رهبری با اشاره به اینکه آرزوی دشمن این است که ملت به پای صندوق های رای نیاید و از نظام و رهبری جدا نشود، ادامه داد: یک «نه» بزرگ به دشمن و در پاسخ به ندای رهبر و این رهبری است که خار چشم دشمن است.

آیت الله سلیمانی تبار افزود: باید افرادی را به مجلس بفرستیم که به فکر این نظام باشند، نیازمندان و جوانانی که به فکر زندگی، ازدواج، مسکن و کار جوانان هستند.

وی گفت: اگر مجلس خوبی می خواهیم باید به صالحان رای دهیم و منکر را نفی کنیم.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه استان لرستان استان اهل بیت، انقلاب و اسلام است، گفت: این استان علمای برجسته ای چون آیت الله بروجردی، کمالوند، دارد. طاهری خرم آبادی، قاضی خرم آبادی، آیت الله نورالدین و فخرالدین رحیمی و …

آیت الله سلیمانی تبار با اشاره به رشادت های رزمندگان لرستانی در هشت سال پاسداری و دفاع ناب از نظام، گفت: اگر مردم لرستان این خادم حقیر را لایق بدانند، سعی می کنم اعتماد این فرد خیر را جلب کنم. . استان.

دکمه بازگشت به بالا