ورزشی

حضور در مسابقات جهانی انگلیس را خیلی راحت از دست دادم / صبر ما ورزشکاران هم حدی دارد

قرار است 14 آبان به همراه مربیم به مسابقات جهانی اعزام شویم اما به راحتی و به دلایل نامعلومی فقط سهمیه سختی برای ایران داده شد. گرفتم، باختم من برای این حادثه بسیار متاسفم و منتظرم ببینم مقامات فدرال و وزارت ورزش چه واکنشی نسبت به این حادثه دارند.

وی افزود: در این مدت واقعا تمرینات زیادی برای حضور در مسابقات انجام دادم اما فرصت حضور در این مسابقات بزرگ را به راحتی از دست دادم و دوست داشتم آب بخورم. تعجب می کنم که چرا قبل از اعزام مجبور شدم با چنین حادثه ای روبرو شوم؟ آیا صدایی هست که صدای من را بشنود و بخواهد مشکل من را حل کند؟

این ملی پوش ژیمناستیک گفت: “تنها امید من برای ماندن در لیورپول این است که از خدمت سربازی خلاص شوم و در رتبه های اول و دوم جهان قرار بگیرم و پتانسیل انجام آن را دارم.” . البته هنوز دیر نشده و تمریناتم را برای اجرای این رویداد در بازی های آسیایی با دقت بیشتری دنبال خواهم کرد. تنها درخواست من از وزارت ورزش این است که هر چه زودتر شرایط را روشن کنند تا برای مسابقات پیش رو مشکلی پیش نیاید.

کهنی گفت: “من واقعاً به کشورم علاقه مند هستم و همیشه سعی می کنم مانند سایر ورزشکارانی که با پیشنهادات کشورهای دیگر روبرو می شوند آنها را نادیده بگیرم، اما صبر ما محدود است و برای کشورمان ارزش قائل هستیم.” هم. به زودی به فکر حل مشکلات ما هستند. همه چیز نباید یک طرف باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا