اجتماعی

حضور حداکثری در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند

به گزارش سلام آنلاین از مرکزی آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز یکشنبه در راهپیمایی امام جمعه استان قندل گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشد.

وی گفت: «مسئولان باید رقابت سالم و ایمن، اخلاق و یکپارچگی انتخابات را در دستور کار خود قرار دهند و تلاش کنند تا هر چه بیشتر مردم رای دهند.

نماینده ولی فقیه در ولایت قندل نیز با گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت که سردار شهید سلیمانی در طول خدمت خود به دنبال مناصب گروهک ها و دسته ها نبوده و همیشه در خط مقدم بوده و در انجام امور خیر و نیکی بوده است. . و نیاز به مسئولین جان آن شهید بزرگوار است. آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: با همکاری و همراهی مسئولان و مردم استان مرکزی باید مشارکت مردم در استان به بیش از 70 درصد افزایش یابد و مردم استان همگام با کشور از انتخابات رهایی یابند. دشمن مانند گذشته با شرکت در انتخابات برنامه ریزی می کند

وی بر جذب مناسب ترین افراد تاکید کرد و گفت: جذب افراد دلسوز و دارای توان انقلابی در شورای اسلامی می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور شود.

امام جمعه اراک با یادآوری حوادث غزه گفت: اکنون پس از 75 سال حکومت صهیونیستی با عملیات الاقصی توسط رزمندگان حماس، همه چیز به نفع مردم غزه و فلسطین تغییر کرده است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: رژیم اسرائیل در تلاش است نوار غزه را به شهر سوزان تبدیل کند و مردم آن را به مصر، کرانه باختری و اردن منتقل کند.

وی صرفه جویی و افزایش بهره وری را راهی برای حل مشکلات اقتصادی دانست و گفت: هیچ کشوری شایسته عزت نیست و بنابراین صرفه جویی در منابع و افزایش بهره وری باید در دستور کار مردم و مسئولان باشد.

ولی فقیه نماینده ولایت کندل استفاده از سیستم های نوین آبیاری در کشاورزی را راهی برای صرفه جویی و افزایش راندمان آب عنوان کرد و گفت که اجرای آبیاری دیم باعث افزایش مصرف آب و بی آبی شده است. بهره وری در کشاورزی و انتقال آب از طریق آبیاری مدرن به ریشه گیاهان نقش مهمی در افزایش بهره وری و صرفه جویی در مصرف آب در این بخش دارد.

دکمه بازگشت به بالا