اقتصادی

حرکت عجیب سایپا در نخستین فروش فوق‌العاده خود در سال جدید

گروه خودروسازی سایپا اولین فروش فوق العاده چهار محصول خود را در سال جدید در راستای اجرای فاز 4 قوانین حمایت از خانواده و جوانان (برای سه محصول) از ساعت 9 صبح امروز (دوشنبه) به مدت دو روز انجام می دهد. .. شایان ذکر است کوئیک و تیبا با مدل 1400 عرضه خواهند شد.

به گزارش سلام آنلاین، این تیم صنعت امروز (دوشنبه 29 فروردین) اولین طرح فروش عالی از خط تولید 1401 خود را برای چهار محصول ساینا اس، کوئیک با گیربکس دستی تیبا SX، M15 و سایپا SE 151 M13 عرضه می کند. میآورده.

مشتریان از ساعت 9 صبح امروز با مراجعه به آدرس اینترنتی فرصت دو روزه (24 ساعته) دارند saipa.iranecar.com درخواست خود را ارسال کنید بر این اساس تاریخ تحویل خودرو حداکثر 3 ماهه و با قیمت قطعی می باشد. اما نکته اصلی این است که برای هر دو محصول کوییک و تیبا با مدل 1400 کامیون های باربری ارائه خواهد شد.

طبق روال قرعه کشی یک روز پس از پایان مهلت ثبت نام برگزار می شود و برنده نهایی یک روز بعد معرفی می شود. لیست مشتریان نهایی ظرف مدت یک روز پس از پایان قرعه کشی از طریق سایت تک فروش اینترنتی سایپا اعلام می شود و برگزیدگان می توانند خودروی خود را در برنامه فروش سه روزه واریز کنند.

لازم به ذکر است، همزمان با این طرح، چهارمین طرح حمایتی در راستای قانون حمایت از خانواده و جمعیت برای سه محصول (سریع با گیربکس های معمولی ساینا اس و تیبا اس ایکس) اجرا شد.

اقدام عجیب سایپا در اولین فروش بزرگ خود در سال جدید

در این طرح حمایتی (مصوب 5 آبان شورای اسلامی) که توسط این خودروساز راه اندازی شده است، امکان ثبت نام از مادرانی که دومین فرزندشان در 19 آبان ماه سال جاری متولد شده است، وجود دارد. در صورتی که تعداد داوطلبان واجد شرایط که شرایط آنها مورد تایید سازمان مربوطه باشد بیش از ظرفیت فروش باشد، برگزیدگان با تعداد زیادی انتخاب خواهند شد. در غیر این صورت ثبت نام و واریز نهایی برای کلیه مادران واجد شرایطی که شرایط آنها مورد تایید سازمان مربوطه باشد امکان پذیر خواهد بود.

داوطلبان طرح نیز می توانند با مراجعه به سایت سایپا در پروژه ثبت نام کنند.برای ارسال یکباره ثبت نام کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا