عمومی

جوانان سرمایه‌های اجتماعی نظام هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین محسن انصاری ، ظهر دوشنبه در جلسه ای با علیرضا عباسی نماینده مردم کرج ، “جوانان سرمایه اجتماعی سیستم هستند و با ارزش دادن به ما می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم. “

وی با تأکید بر اینکه ما در زمینه جوانان خط نداریم ، افزود: “اگر افرادی نباشند ، آنها مسئولیتی ندارند ، پس مردم سرپرست و جوانان نگهبان هستند.” جزو اینها جمعیت هستند و بنابراین نیاز به توجه بیشتری دارند.

رئیس انجمن جوانان البر گفت: “می توان از پتانسیل نوجوانان با استفاده از خط مستقیم و راهنمایی نوجوانان در این مسیر به خوبی استفاده كرد ، زیرا اگر این اتفاق نیفتد و نوجوانان به درستی آموزش نبینند.” هیچ آینده ای در زمینه جوانان وجود ندارد. “آنها کار نمی کنند.

وی همچنین کم تحرکی کانون پرورش فکری و کودکان آلباک را یک مشکل استانی عنوان کرد و گفت: متأسفانه کانون پرورش فکری و کودک آلبازار عملکردی ندارد و برنامه ریزی مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است. “نوجوانان”.

به گفته وزارت ورزش و جوانان ، آقای آریسار گفت ، “ورزش زیر شاخه جوانان است و بودجه اختصاص یافته به این وزارتخانه بیش از بودجه اختصاص یافته به جوانان است و ما از نمایندگان مردم می خواهیم این موضوع را در پارلمان می تواند قطعنامه ای را تصویب کند که وزارت جوانان را از وزارت ورزش جدا کند ، بنابراین می تواند مسائل جوانان را به روش ویژه تری رسیدگی کند.

این مقام مسئول در مورد وام به جوانان گفت: “وام ها ، از جمله وام ازدواج به جوانان داده می شود ، نه تنها نگرانی جوانان را کاهش نمی دهد ، بلکه در ابتدا جوانان را بدهکار نگه می دارد. زندگی مشترک “

رئیس کمیسیون جوانان البرز اذعان داشت: تنها ساختاری که به طور غیرقانونی و قانونی در کشور ثبت شده ، انجمن جوانان NGO است که متأسفانه مورد احترام نیست و انتظار داریم مقامات استانی مشکلات مربوط به کمک به جوانان را دارند ما هستیم.

دکمه بازگشت به بالا