اقتصادی

جهش نیرو در نیروگاه خرم‌آباد/ وقتی تحریم توان مقاومت ندارد

سلام آنلاین / لرستان نیروگاه سیکلت یکپارچه خرم آباد که در تاریخ 28 فوریه 2017 با حضور چن جین که در آن زمان وزیر نیرو و یک مقام ارشد لرستان بود تخریب شد ، امروز افتتاح شد. ژوئن 2016 در حضور فتاح ، رئیس صندوق معلولیت. راه‌اندازی این نیروگاه در طول سال تولید از تولید برق کشور حمایت خواهد کرد و گامی محکم دیگر برای خودکفایی در صنعت خواهد بود.

ما در مدیریت بحران نمرات بالایی داریم

مهندس پرویز فتاح ، رئیس صندوق فقرا ، در راه اندازی نیروگاه گفت: “تمام نیروگاه های بنیاد در بورس کالا تأمین می شوند.”

وی گفت: “بالاترین شکل عبادت ، خدمت به مردم است و این برای ما افتخار است.” لرستان حاشیه سیستم است و تنها کسی است که برای انقلاب هزینه ای پرداخت نکرد ، اما زندگی 6 هزار و 200 نفر را وقف انقلاب کرد. علیرغم اعتراضات ، این با عزت به وجود آمد و این حق را بر گردن ما ایجاد کرد.

وی افزود: “در نقش کمیته کمک هزینه ها ، ما آنچه را که می توانیم برای لا راین انجام داده ایم تا بتواند با وجود اضطراب ، مسئولان استان را در سیلاب ها به خوبی انجام دهد و صلح را به مردم بازگرداند.” شخصی مثل امروز که شنیدیم. ” ساخت و ساز تقریباً کامل است.

فتاح خاطرنشان کرد: ما در مدیریت بحران نمرات بالایی داریم و همچنین باید در زمان های غیر بحرانی حضور داشته باشیم تا هزینه ها را کاهش دهیم: اگر لرستان ظرفیت زیادی داشته باشد اما به توسعه نرسد ، به دلیل بحران است. اما نقاط ضعف ما را کنترل می کنید.

وی گفت: “در آخرین سیل ، سیمان را برای تعمیر منزل و خسارت فراهم کردیم و 77،000 سیمان رایگان تهیه کردیم و مابقی را نیز تأمین می کنیم.”

فتاح در مورد سرمایه گذاری در نیروگاه چرخه مختلط خرم آباد می گوید: “مجوز نیروگاه در چند سال گذشته صادر شده است و سرمایه گذار صندوق فقرا است.” بیش از 6 میلیارد دلار وام به آن ارائه می دهد. تاکنون 2.5 میلیارد توماس سرمایه گذاری شده و 1.7 هزار میلیارد دلار تا پایان امسال پرداخت می شود.

وی افزود: نیروگاه ها در ابتدای چرخه ادغام ساخته شده اند ، در حالی که بسیاری از نیروگاه های در حال ساخت در کشور گرم می شوند.

رئیس صندوق گفت: خوشبختانه این نیروگاه در کشور بومی سازی شد و در مرحله صفر توسط نیروهای ایرانی طراحی ، نصب ، نگهداری و تعمیر شد. آنها کسانی هستند که تحریم ها را می شکنند.

وی خاطرنشان کرد: این بنیاد در بخش نیروگاه های کشور فعال است. همچنین در توسعه صنعتی و کشاورزی نقش دارد. زیرا کار آن از بین بردن کمبود و همچنین بررسی موضوعات اساسی تولید است.

وی افزود: امروز تصمیم گرفته ایم در تفاهم نامه ای با استان فاز دوم پروژه برق خرم آباد را امضا کنیم و هدف ما تهیه همه نیروگاه های این صندوق در بورس کالا است. ما نیروگاه خرم آباد را در اسرع وقت به بورس کالا می رسانیم. “

فتاح افزود: “در مبارزه با کورونا ، منطقه ای را در لرستان در نظر خواهیم گرفت و در آنجا مستقر خواهیم شد و کارهای عمرانی و عمرانی را انجام خواهیم داد.”

وی افزود: “برای هر دو خانواده معلول ، بنیاد تصمیم به ساخت همه خانه ها گرفت.” این در حالی است که با کمک این صندوق ، بیش از 200 خانه تحت حمایت بهزیستی استان در اختیار مددجویان قرار گرفته و امروز 5 هزار بسته بسته به لور لور در اختیار خود نیازمندان قرار داده شده است. از مسئولین

“ما به شما اطمینان می دهیم که مبانی و نهادهای تحت رهبری ، با حسن نیت دولت و در خدمت مردم هستند و این خدمات کاملاً رایگان است و ما تمام تلاش خود را برای انجام این کار انجام خواهیم داد. انجام دهید. “

بیایید به توانایی و اعتماد به نفس ایران دست یابیم

فتاتا ، رئیس صندوق بی خانمان نیز در حاشیه مراسم تحلیف گفت: “ما مصمم هستیم که تحریم ها و مشکلات ناشی از آنها را نادیده نگیریم و به توانایی و اطمینان ایران در جوانان اعتماد کنیم.” خود کفایی ».

وی گفت: در چرخه کلی بودجه برای فقرا سرمایه گذاری شده است و خوشبختانه در مواجهه با تحریم ها می توانیم از توانایی نیروهای محلی و تجهیزات تولید شده در کشور برای ایجاد نیروگاه 100٪ پیشرفته و کارآمد ایران استفاده کنیم.

فتا گفت: “نیروگاه سیکل یکپارچه خرم آباد نمونه ای روشن از اقتصاد مقاومتی در مواجهه با تحریم ها ، طراحی ، نصب و کمیسیون است که توسط جوانان با استعداد و مبتکر در کشور شما ایجاد شده است.” ما

وی یادآور شد: “این نیروگاه با ظرفیت 324 مگاوات وارد مدار می شود. این نمونه ای از جهش تولید است.” تمام تلاش ما این است که با فراهم شدن تجهیزات و تختخواب ، واحد بخار نیروگاه تا پایان سال به بهره برداری برسد و این به تولید برق کشور کمک می کند.

وی گفت: “امروز با ورود مقامات کشوری و استانی ، تصمیم گرفته ایم با امضای تفاهم نامه در استان ، مرحله دوم نیروگاه را آغاز کنیم که این امر باعث تولید برق می شود. 540 مگاوات در فاز دو ، “او گفت.

فتاح اضافه کرد: “در صندوق فقرا ، تصمیم گرفتیم که خود تحریم ها و مشکلات ناشی از آنها را نادیده بگیریم و به توانایی متخصصان جوان ایرانی اعتماد کنیم و به آنها اعتماد کنیم و از آنها استفاده کنیم.” کالاهای محلی “. و البته ، افتتاح نیروگاه امروز پیام بزرگی برای شما ارسال می کند که متوقف نخواهیم شد.

وی افزود: “در بحث برداشت ، توسعه و پیشرفت اقدامات مؤثری انجام داده ایم تا کمک های مؤثری برای خانه و کار مددجویان کمیته رفاه و بهبود انجام شود.”

این مقام گفت: “ما منطقه ای را در استان برای توسعه انتخاب خواهیم کرد و مفتخریم که به مردم لرستان خدمت کنیم.”

لرستان فضای بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری دارد

سید موسی خادمی ، استاندار لرستان نیز در این باره گفت: این صندوق ضعیف تا حدی می تواند اختلالات ایجاد شده در توسعه کشور را جبران کند.

وی اظهار داشت: صندوق فقرا و مهندسین فتح در بحث مسکن سهم زیادی در سیل زدگان داشت.

خادمی با بیان اینکه مهندسان فتاح به تعادل محلی اعتقاد دارند و برخی استان ها نمی توانند حق خود را آنطور که می خواستند بگیرند ، افزود: صندوق معلولیت می تواند برخی موانع را برای توسعه کشور جبران کند.

استاندار لرستان گفت: “صندوق فقرا به دنبال شیوع ویروس کرونا از دیگر آژانس ها در صدر بسته های معیشت قرار گرفته است.”

خادمی با بیان اینکه استان مکان مناسبی برای سرمایه گذاری دارد ، افزود: انتظار داریم این بنیاد به کشاورزی ، انرژی و سایر بخش های استان توجه ویژه ای داشته باشد.

مرحله اول این کارخانه 484 مگاوات تولید می کند

محسن امیری ، مدیر اجرایی شرکت صبا الکتریک و وابسته به بنیاد صندوق های اسفا ، در راه‌اندازی نیروگاه گفت: “نیروگاه بادی یکپارچه خرم‌آباد ظرفیت تأمین انرژی تا یک درصد از مصرف کشور را دارد.

وی گفت كه این نیروگاه توسط صندوق فقیرنشین تأسیس شده است و هدف از این كار حذف محرومیت و اشتغال است.

این مقام افزود: “ظرفیت نیروگاه ها برای تولید برق پایدار در کشور افزایش یافته است و این به راه اندازی نیروگاه های بنیاد کمک کرده است.”

امیری گفت: “در دو ماه نخست امسال تولید نیروگاه های این بنیاد 19٪ افزایش یافته و به 2 میلیون مگاوات رسیده است.”

وی افزود: فاز اول این نیروگاه دارای ظرفیت 484 مگاوات است و قادر به تولید یک درصد بیشترین میزان مصرف برق کشور و 10 درصد از تولید برق کشور است.

آقای امیری گفت: “بیش از 500 نیروی محلی بطور مستقیم در این مجتمع درگیر هستند و 150 نیروی ویژه در این مجموعه مشغول کار هستند و کلیه استانداردهای زیست محیطی در آنجا رعایت می شود.”

ما یکی از 5 کشور برتر جهان برای ساخت نیروگاه ها هستیم

عباس علی آبادی ، مدیر گروه صنعتی مپنا نیز اظهار داشت: ما در حال ساخت پیچیده ترین تجهیزات نیروگاه در جهان هستیم و این افتخار بزرگی برای ملت است.

وی گفت: “ما در بین پنج کشور برتر جهان برای ساخت نیروگاه ها قرار داریم و در تولید تجهیزات نیروگاه در جهان سوم هستیم.”

وی اظهار داشت: در نیروگاه سیکل یکپارچه در خرم آباد بیش از 65 درصد از جمعیت بومی هستند و فقط از کار ماهر استفاده می شود.

مدیر گروه صنعتی مپنا افزود: این محصول اصلی کار جمعی و همدلی است و سال آینده طرف بخار این نیروگاه را در مدار قرار خواهیم داد.

علی آبادی تصریح می کند: برای کار نیروهای بهره برداری و استخدام فقط در ایالت لرستان ، تبلیغات ارائه می شود.

مرحله بعدی توسعه و گسترش 310 میلیون پوند هزینه خواهد شد

محسن طرزطلب ، مدیرعامل شرکت نیروگاه حرارتی نیز گفت: واحد بخار نیروگاه مجتمع خرم آباد امسال به اتمام می رسد و سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی گفت: منابع مالی نیروگاه 310 میلیون یورو بود که توسط صندوق فقرا تأمین شده است.

وی افزود: برای مرحله بعدی توسعه و توسعه نیروگاه 310 میلیون یورو هزینه شده است.

این مقام مسئول از تولید بیش از 450 مگاوات نیروگاه در نیروگاه چرخه چرخه خرم آباد خبر داد و با بیان اینکه این اولین نیروگاه حرارتی در لرستان است اظهار داشت: “ما در تلاش هستیم واحد بخار این نیروگاه را امسال تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم.” “سال آینده ، ما بهره وری را از 33 به 44 افزایش می دهیم.” درصد رسیده است.

طرزطلب گفت: از مطالبات بنیاد و گروه صبا در ارتباط با صندوق معلولیت ، عملیات فاز دوم نیروگاه آغاز می شود.

وی گفت: “ما برای تأمین آب نیروگاه کلاس F برای سرعت بخشیدن به این پروژه مشکل داریم.” در حال حاضر سطح تولید لاتینوس ها منفی است که علاوه بر تأمین برق استانها ، با افتتاح نیروگاه نیز مثبت خواهد بود.

همه اجزای جهش و مرزها را داریم

همچنین ، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی ، نماینده ارشد لرستان ، گفت: “گرچه صندوق فقرا و نهادهای تحت رهبری ، اما می توان مسیر پیشرفت و پیشرفت را تغییر داد و پرچم آن را اصلاح کرد.” ذکر شده. “

وی گفت: بودجه برای فقرا نقش بسزایی در سلب مالکیت و محرومیت زدایی داشت.

شاهرخی ادامه داد: خوشبختانه ما همه اجزای پرش و مرز را داریم زیرا چهار فصل و همچنین یک استان داریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان ، اظهار داشت: لور استانی است که سرشار از منابع آب ، زمین حاصلخیز ، مواد معدنی ، نفت ، مواد شیمیایی و هر آنچه که نیاز به رشد و توسعه دارد ، است.

شاهرخی افزود: “حتی اگر 12 میلیارد متر مکعب آب در استان وجود داشته باشد ، تنها 25 درصد از اراضی استان آبیاری می شود.”

លោកបានបន្ថែមទៀតថា“ ទោះបីជាមូលនិធិសម្រាប់ជនក្រីក្រនិងស្ថាប័នដែលស្ថិតនៅក្រោមការដឹកនាំក៏ដោយក៏មាគ៌ានៃការអភិវឌ្ឍន៍និងវឌ្ឍនភាពអាចត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរហើយទង់ជាតិត្រូវបានលើកឡើង” ។

Shahrokhi បាននិយាយថា “យោងទៅតាមអ៊ីម៉ាម៉ារ៉ាហេលហ្វាតាអាល់ហ្វាហ៊ូវបដិវត្តគឺដើម្បីអប់រំប្រជាជនពិភពលោកដោយជំនឿនិងចំណេះដឹងដូច្នេះរោងចក្រថាមពលបែបនេះដែលត្រូវបានសាងសង់ដោយប្រទេសនិងបង្កើតសេចក្តីថ្លៃថ្នូរអាចទទួលបាន” ។

ចុងបញ្ចប់នៃសារ

دکمه بازگشت به بالا