عمومی

جهادگری به روایت «مالکوم ایکس»/ از آبرسانی تا پشتیبانی تولید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آنلاین – گروه اخبار استانها: نامرئی بودن تولید در اقتصاد و معیشت مردم فرو رفته است و همین امر باعث شده رهبران عالی انقلاب بر رفع موانع لازم و حمایت های بعدی تأکید کنند. از کلمه تولید در نامگذاری امسال.

در این شرایط ، یکی از بهترین عوامل در شناسایی موانع و اعلام حمایت لازم برای موفقیت زنجیره تولید ، جهادیانی هستند که در این راستا صادقانه کار می کنند و با وجود موانع از همه موانع عبور می کنند و عدم حمایت لازم. .

گروه شهید جهادی مالکول استان فاس یکی از این گروه ها است که پس از کار در بحران های مختلف در مناطق مختلف از جمله زلزله کسسانا ، سیل شیراز و سایر مناطق کشور و ایجاد اشتغال در استان های مختلف ، اکنون هر یک از آنها تأمین آب روستاهای نیازمند سیستان را مورد توجه قرار می دهد. و بلوچستان.

تا به امروز ، این گروه در مشارکت اردوهای جهادی ، با مشارکت فاشیست های جنوبی ، کورازون ، سامحیدات ، تهران ، مرزیزیا و بلوچستان موفق بوده و از کار تیمی ارزشمند در سیستین و بلوچستان بهره مند شده است. یک سیستم جامع استقرار و مدیریت بحران در حال برداشتن گامی مهم در جنبش جهادی و از بین بردن حق محرومیت از جزئیاتی است که به زودی منتشر خواهد شد.

سرپرست تیم شهید جهادی مالکول آنلاین در گفتگو با آنلاین اظهار داشت: این گروه جهادی با هدف از بین بردن كمبودها و بحران های بحرانی در بخشهای تخصصی و زیرساختی در استانهای فاس و سیرالئون و تمركز بر روی دلایل اصلی و ریشه ها ایجاد شد. محرومیت از اهداف گروه است.

حجت رحیمی گفت: بنابراین ، اولویت بندی نیازها و خواسته ها از مهمترین برنامه های ما است.

وی حمایت غیر دوستانه و صمیمانه ای از مردم و سرمایه داری گروه های جهادی و برنامه های تخصصی در زمینه محرومیت از فعالیت های تعریف شده اقتصادی و راه اندازی مارک های اقتصادی با هدف جهاد ، وجود برنامه های تخصصی بلند مدت و مطابق با واقعیت های اجتماعی دارد. به صورت تخصصی و پرهیز از حواس پرتی و علایق جیری وی دلایل موفقیت این تیم را یکی از مهارتهای موفق و داوطلبان محبوب در ارائه کمکهای اضطراری ، برقراری ارتباط با مدیران نهادی ذکر و ذکر کرد. مسئول ، اعم از دولتی و غیر دولتی و تعامل با سایر جهادگران در شرایط مختلف. بدون .احم برچسب ها و نقوش نام می توانند در این جهت سازگار باشند.

چرا شهید مالکوم ایکس؟

مالکول ایکس ، مبارزان مسلمان سیاه پوست کار برای حقوق مدنی سیاه پوستان. او در سال 1965 در سن 39 سالگی بود که در یک سالن مشغول تدریس بود. بالوم انهاتانکشته شده توسط چندین زخم گلوله.

رحیمی در مورد نام این گروه توضیح داد: “دلیل نامگذاری این گروه به نام شخصی که ایرانی نیست ، توجه به این واقعیت است که ما از رنگ و مرزهای نژادی برای Serve و هر کجا که می توانیم اطلاعی نداریم. پرداختن به کار مردم ما مسلماً به نام انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد.

وی همچنین در مورد فعالیت های جهادی این گروه صحبت کرد. گفنفعالیت اصلی و فعلی ما در زمینه آبرسانی به روستاهای نیازمند استانهای سیستان و بلوچستان این است که این فعالیت دارای برخی ویژگیهای خاص است. یک ویژگی وجود دارد اول اینکه 100٪ توسط مردم تأمین می شود.

سرپرست تیم شهید جهادی مالکول X ادامه: دوم ، اجرای شبکه آب جهادی است و توسط داوطلبان آموزش دیده و آزاد انجام می شود ، اما با استفاده از تمام روش های استاندارد آبفا مشاهده و جهاد بعد از هر پروژه. تائیدیه وی اطلاعات كتبی و فنی را از بازرسان فنی دریافت می كند كه می تواند گامی برای مشاركت مردم در اجرای زیرساخت های كلیدی و توسعه هرچه بیشتر كشور تلقی شود.

وی در مورد انتخاب روستاهای استان های سیستان و بلوچستان به عنوان فعال جهادی گفت: از کل استان هنوز 1062 روستا بدون دسترسی به آب آشامیدنی وجود دارد. آماری فاجعه بار که مردم نجیب آن قسمت از میهن عزیزمان را به دردسر انداخته است. کودکان برای استخراج آب از حوض عمیق باقی مانده سیل آنها به صورت فصلی می آیند یا غرق می شوند و زندگی یا حیات وحش خود را بر روی تمساح هایی با بینی کوتاه در منطقه از دست می دهند.گاندو) درست.

“در همین حال ، اگر زنده بمانند ، مصرف آب کثیف آنها را به سمت بیماری های مختلف معده ، کلیه ، چشم و پوست ، صحنه های تلخ در نتیجه تلاش برای تأمین سوق می دهد. آب و زنده ماندن در 50 درجه در منطقه. “این است.

این گروه ، در حالی که از مقامات تقاضا می کنند ، در حال ساخت یک سیستم آب پاک و استانداردهای کامل هستند. کار گران قیمتی که با کمک مردم ادامه دارد و ادامه دارد ، بنابراین دیگر شاهد مرگ کودکان بی گناه در آب شیرین نخواهیم بود.

رحیمی به قسمت دوم فعالیتهای جهادی می پردازد مالکول X توضیح داد: این گروه علاوه بر تأمین آب ، به دنبال فعالیت هایی در زمینه اشتغال نیز به دو منظور است. ما برای ایجاد درآمد پایدار برای خانواده های ساکن در مناطق نیازمند و همچنین دسترسی به تولید و صنعت ، برای تأمین منابع مورد نیاز جهادگران برای گرفتن بخشی از این فعالیت ها ، به ایجاد شغل ادامه می دهیم.

7 منطقه موانع می خواهند

این حرکت جهادی به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اشاره دارد. در باره موانع تولید با توجه به تجربه عینی تیم ، وی گفت: “معمولاً موانع زیادی در مرحله صدور مجوز وجود دارد و اگر تمایل به رفع موانع وجود داشته باشد ، توجه به آنها راهی برای فعالان اقتصادی است. اقتصاد و مسئولان.”

وی گفت: گرفتن مجوز مدت زیادی طول کشید و به چندین دوره فنی احتیاج داشت که بیشتر آنها عملی و نظری نبودند و هزینه اخذ پروانه نیز یکی از آنها بود تقریباً هیچ مزیتی برای واحد تولیدی نداشت. طبق اعلام اتحادیه ، مجوز فعالیت بیشتر مشاغل جلوگیری از تعطیلی واحد تولیدی است و تولیدکنندگان نه تنها از تجهیزات خاصی بهره مند نخواهند شد بلکه از مالیات سالانه و حق عضویت نیز بهره مند نخواهند شد. ی اتحادیه ها همچنین باید در بیمه اجباری مشاغل آزاد اشتغال داشته باشند فرما یکی هست. در یک کلام ، دریافت پروانه تولید اکنون فقط یک زحمت است و کار غیرقانونی برای تولیدکنندگان بسیار آسان تر است.

وی سرمایه در گردش را یکی از موانع بعدی عنوان کرد و گفت: تا زمانی که بانک ها و بازارهای مالی سوریه بازده عظیمی از سرمایه دارند ، سرمایه گذاران تمایلی به تولید ندارند و ترجیح می دهند بدون آن سود کسب کنند. انجام شده. تولید “بابا. سرمایه گذاری خصوصی معمولاً در این مورد لحاظ نمی شود. سرمایه گذاری دولت و بانک با وجود ریاضت اقتصادی و نرخ بهره بالا برای وام ها و ضمانت های اساسی گزینه خوبی برای تولیدکنندگان نیست. با این حال

رحیمی تکرار واردات و دلالان کنترل نشده است. سنیا وی این کار را یک مانع جدی دانست و گفت: تا زمانی که دلالان و دلالان سود بیشتری نسبت به تولیدکنندگان دارند ، صنعت و کشاورزی علاقه ای به تولید ندارند. از طرف دیگر ، امروز ، بی ثباتی در عرضه و قیمت مواد اولیه نیز برنامه ریزی شده است. سی با مشکلات طولانی مدت روبرو شده است.

وی افزود: البته با وجود همه موانع ، چرخه تولید همچنان ادامه دارد و ما تمام مشکلات را مرتباً پشت سر گذاشته ایم و امروز سه مارک در زمینه دانش وجود دارد و دستگاه های cnc به تیم جهادی ما تعلق دارند.

راه هایی برای صرفه جویی در تولید پیدا کنید

وی به عنوان مدیر مجموعه ، بی وقفه تلاش کرده است تا بیش از یک دهه به تلاش خود برای از بین بردن حق محرومیت ، از بین بردن موانع صدور مجوز ، تقویت تولید مبتنی بر دانش و تولید ، تقویت سیستم های فروش و خدمات ، ادامه دهد. شفافیت انبارها برای محافظت از سهام و همچنین مدیریت منطقی تولیدات کشاورزی و واردات از طریق کنترل موجودی ، بازاریابی و خرید عادلانه ی تعرفه ها و صادرات غیرنفتی ضمن حفظ اعتبار و اعتبار برند ایرانی برای ارز بیاوی آن را راهی مهم برای پس انداز در هزینه های بازاریابی و تولید در راستای شعار امسال توصیف کرد و گفت: آنها قول می دهند کلیک انشاالله به زودی سخت ترین و تخصصی ترین کار کشور با انتخاب یک حاکم معتقد به جهاد ، توسط یک نیروی مقدس و داوطلب اداره می شود.

به گزارش آنلاین ، جهادگران مالکول X در بسیاری از زمینه ها سعی در کمک به مردم کشورشان دارد. آنها فقر را از بین می برند ، به تولید کمک می کنند و دست فقرا را می گیرند. آنها نمایانگر حمایت از تولید هستند.

دکمه بازگشت به بالا