عمومی

جعبه ابزار دراگان – سلام آنلاین

اگر مشکلات تیم ملی را حساب کنیم ، کاغذ را کاهش می دهیم ، اما امیدواریم.

به گزارش سلام آنلاین اقتصاد جهانی وی نوشت: “اگر مشکلات تیم ملی را حساب کنیم ، کاغذ را کاهش می دهیم! وی گفت: “در حال حاضر وضعیت ما در مراحل اولیه جام جهانی به هیچ وجه خوب نیست. برای حرکت از این مرحله و شروع مبارزه اصلی برای رسیدن به قطر ، باید عراق و بحرین را در بازی برگردانیم. . کرونا کل جهان را ویران کرد و فوتبال طبیعی نیز تحت تأثیر آن قرار گرفت.

بحرین و عراق در مرحله اول از حمایت هواداران خود برخوردار شدند (هرچند که بازی مقابل عراق به صورت خنثی انجام شد) و امیدواریم که بتوانیم آنها را در مرحله برگشت شکست دهیم. با حضور هیجان انگیز هواداران ما ، اما اکنون اگر مسابقه برگزار شود. به احتمال زیاد استادیوم خالی خواهد بود. در حال حاضر تاریخ های 17 و 22 اکتبر برای دو بازی تیم ملی ما مقابل هنگ کنگ و کامبوج تعیین شده است و دو دیدار اصلی برابر عراق و بحرین باید از 22 و 22 برگزار شود. 27 نوامبر از سوی دیگر ، انتقادها در مورد انتخاب دوک گانسکی برای تیم ملی ادامه دارد ، فراموش نکنید که او جایگزین کارلوس کی‌روش شد و اگرچه بهترین عملکرد را به دست آورد اما برای خارج شدن از سایه های زمان طولانی طول می کشد. این نام عالی همانطور که گفتیم توضیحات مربوط به این موضوعات در حال حاضر می تواند ادامه یابد ، اما آینه نیز نیمه تمام است که نگاهی بد نیست.

در حال حاضر ، شاید موفق ترین بخش بحث تیم ملی مربوط به آمادگی بالای ستارگان این گروه در رده های مختلف باشد. چند سالی است که علیرضا بیرانوند را درون دروازه داشتیم ، اما هیچ بحثی در مورد خصوصیات وی صورت نگرفته است و اخیراً رویای وی برای دستیاری نیز تحقق یافته است. با این حال ، برو به یک رقیب اول ظالم و موفق به نام پیام احتیاج دارد که مانع از بیرون آمدن علیرضا می شود. در دفاع گفته می شود که ممنوعیت غیررسمی دعوت شجاع خلیل زاده به تیم ملی برداشته شده است ، بنابراین یکی از بهترین مدافعان فصل گذشته در لیگ برتر شانس بالایی برای کمک به تیم دارد. ایران اول. در یک خط ، رامین رضاییان فصل خوبی را در آلزاس داشت. او به عنوان یک مدافع راست ، با 8 گل 17 گل السحانیه در قطر ، گلزن برتر تیم است. در خط میانی به غیر از احمد نوراللهی درخشان ، احسان حاجسفی عالی داریم که به نظر می رسد اخیراً بهترین شکل خود را داشته است. او پس از جدا شدن ، با شگفتی آماده شد و تراکتور را به تنهایی درآورد. امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی نیز جدید هستند.

با این حال ، هیجان انگیزترین قسمت داستان ، سومین حمله تهاجمی تیم ملی است. مهدی طارمی اولین گل اول فصل خود در اروپا را به ثمر رساند و در 29 بازی 16 گل به ثمر رساند. سردار ازمون در وضعیت مشابهی قرار دارد و به عنوان برترین گلزن لیگ روسیه بدست آمده است. کاوه رضایی قبل از کرونا در چارلروی بلژیک 12 گل به ثمر رساند. علاوه بر این ، ما علیرضا جهانبخش را داریم که حتی اگر دو سال دیگر بازی نکند ، هیچ کس به کیفیت او شک نخواهد کرد. برای بقیه ، فقط به اسمها نگاه کنید. کریم انصاری یک فرد باتجربه است ، وحید امیری ملی پوش است ، علی قلی زاده تکنسین است ، مهرداد محمدی اروپایی است ، محمد محبی جوان است و مهدی ، قائدی ، ارسلان مطهری را به عنوان یک غافلگیر می کند. در واقع مهدی ترابی جواهر بزرگ لیگ نوزدهم. آره؛ ما امیدواریم!

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا